۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۵۱۰۹۵
آمریکایی‌ها نیز مثل رژیم صهیونیستی اشغالگرند چراکه آمریکایی‌ها ساکنین اصلی سرزمین خود نیستند و با قتل و جنایت و کشتار این سرزمین را به تصرف درآمده و ساکنان آن را به گوشه‌ای رانده و ثروت آنان را به یغما برده‌اند.

به گزارش پایداری ملی، «حسین شیخ‌الاسلام» در روزنامه «حمایت» نوشت:

سابقه نقض حقوق بشر در آمریکا بر کسی پوشیده نیست و همگان بر این مساله که آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است اذعان دارند. اثبات این مسئله به حافظه تاریخی قوی‌ای نیاز ندارد چراکه عموماً بمباران شیمیایی هیروشیما و ناکازاکی در ژاپن را به یاد دارند.
 این بمباران هسته‌ای که تا به امروز تنها مورداستفاده جنگی از سلاح هسته‌ای در جهان است هزاران کشته برجای گذاشت. جنایت‌های جنگی آمریکا فقط به یک کشور ختم نمی‌شود بلکه آمریکا به بهانه جلوگیری از گسترش کمونیسم نیروهای خود را در ویتنام مستقر کرد و مرتکب جنایت‌های بسیاری شد.
امروز ترامپ در آمریکا در قبال پول هر جنایتی را انجام می‌دهد و برایش فرق نمی‌کند که این جنایت در یمن باشد یا در یک کنسولگری در استامبول. چندی پیش رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای از صحبت کردن در مورد قتل «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار منتقد عربستانی و همچنین آثار حملات عربستان سعودی به یمن طفره رفت و موضوع مهم را پول عربستان عنوان کرد. استراتژی آمریکا در روابط با سایر کشورها را پول شکل می‌دهد و همین امر باعث شده تا آمریکا سوخت‌رسانی به جنگنده‌های ائتلاف سعودی را برعهده بگیرد.
انتظاری بیش از این نیز از امریکا نمی‌توان داشت چراکه ترامپ دروغگوی بزرگی است. او می‌گوید حمله به ایران را به دلیل تلفات آن لغو کردم. این جمله از زبان کسی گفته‌شده سیاست‌های او روزانه جان افراد بسیاری را در فلسطین و یمن می‌گیرد. فردی که حتی برای جان هموطنان خود ارزش قائل نیست مدعی است به دلایل حقوق بشری حمله خود را متوقف کرده است درحالی‌که می‌دانست اگر خطایی از او سربزند از سوی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند و او باید کشته‌شدگان این حمله را در آمریکا تشییع کند به‌مانند کارتر و همین امر مانع از پیروزی او در انتخابات آینده خواهد شد .همچنانکه کارتر پس از رسوایی درحادثه طبس ،در  انتخابات دوره بعد شکست خورد.امروز همین ترس منفعت‌طلبی مانع از حمله ترامپ شده است نه مسائل حقوق بشری.
ژست‌های حقوق بشری آمریکا تماماً دروغ است. آمریکایی‌ها نیز مثل رژیم صهیونیستی اشغالگرند چراکه آمریکایی‌ها ساکنین اصلی سرزمین خود نیستند و با قتل و جنایت و کشتار این سرزمین را به تصرف درآمده و ساکنان آن را به گوشه‌ای رانده و ثروت آنان را به یغما برده‌اند به‌طوری‌که سرخپوست‌های این منطقه از کمترین حقوق برخوردار هستند.
این روحیه اشغالگری و جنایت آمریکا باعث شده تا با رژیم صهیونیست همزادپنداری کند. آمریکا از ریشه ظلم است به همین جهت امام راحل (ره) اصطلاح شیطان بزرگ را برای این کشور به کار برد که توصیف مناسبی برای اعمال این کشور است. آمریکا از هیچ جنایتی کوتاهی نکرده از نقش آن در راه اندازی ساواک در ایران و شلیک به هواپیما مسافربری ما تا تحمیل رئیس کشور در کودتای 28 مرداد .
آمریکا یغماگری و تاراج کشورها را از جنگ جهانی دوم آغاز کرد و بر ساختار پولی- مالی دنیا مسلط شدند. در کنفرانس برتون وودز آمریکا تعهد کرد که در مقابل هر انس طلا 36 دلار و در مقابل 36 دلار یک انس طلا بپردازد و پایه پولی را از طلا به دلار تغییر داد تا سال 1971 که آمریکا نتوانست تعهد خود را در مقابل بانک مرکزی انگلیس اجرایی کند به‌این‌ترتیب آمریکا تعهد خود را جامعه بین‌المللی به‌صورت علنی و یک‌طرفه نقض کرد و عملاً به سیستم برتون وودز پایان داد. این بعدازاین بود که آمریکا با چاپ دلار بدون پشتوانه توانست جامعه بین‌الملل را تحت سلطه مالی خود قرار دهد و زیان‌های مالی شدیدی را به کشورهای دنیا تحمیل کرد.
این رفتارهای ظالمانه به جامعه بین‌الملل ختم نمی‌شود بلکه ساختار داخلی این کشور نیز ظالمانه است به‌طوری‌که ثروت در دست قشر محدودی است و اکثریت جامعه از حقوق حداقلی خود محروم‌اند بر این اساس بود که جنبش 99 درصدی در این کشور شکل گرفت.
آمریکا با توسل به‌زور بر دنیا مسلط شده است و خود نیز تنها این زبان را می‌فهمد. تنها کشوری که در دنیا توانسته است در مقابل آمریکا قد علم کند ایران اسلامی است و با یاری خدا عزت هم می‌آفریند. ایران توانست با رادار و موشک تولید خود پیشرفته‌ترین پهپاد آمریکایی را منهدم کند. بعدازاین اتفاق بود که تاریخ سیاسی – دفاعی منطقه تغییر کرد و نقطه عطفی در نظریه‌پردازی امنیت در منطقه ایجاد شد. این اتفاق نشان داد که لاف‌های نظامی آمریکا در منطقه بی‌اعتبار است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر