۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۵۰۸۹۹
مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه استانداری خبر داد:
مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه استانداری گیلان: با همکاری استانداری گیلان، کارگروه تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات شورای پدافندغیرعامل استان(سایبری) و دانشگاه گیلان در پاییز سال جاری کنفرانس ملی پدافندغیرعامل در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان برگزار می شود.
 به گزارش خبرنگار پایداری ملی از گیلان، مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت و رییس کارگروه تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات شورای پدافند غیرعامل(سایبری) استان با اشاره به رسالت آموزشی و ترویجی کارگروه گفت: آموزش آحاد جامعه مهمترین وظیفه کارگروه سایبری است. تلاش بر آن است تا سطوح آموزشی از ادارات و دانشگاه و مدارس به سطح خانواده ها گسترش یابند.

وی در ادامه افزود: جهت دستیابی به اهداف پیش بینی شده می بایست کمیته آموزش کارگروه به دبیری جهاددانشگاهی با همکاری مراکز آموزش عضو کمیته اقدام به تدوین برنامه آموزشی سال 98 نماید.

رییس کارگروه سایبری شورای شورای پدافند غیرعامل استان با اشاره به اینکه در زمان حملات سایبری فرصت دفاع محدود است گفت: افزایش فرهنگ عمومی در استفاده از فضای مجازی موجب میگردد تا آحاد جامعه در مقابل حملات سایبری آمادگی داشته باشند.

زاهدی گفت: رواج شایعات مجازی و استفاده از نرم افزارهای ناشناس با اهداف کاربرپسند موجب افزایش آسیب های اجتماعی شده است. در کنار کمیته آموزش، وظیفه کمیته تولید محتوا نیز به دبیری صدا و سیما بسیار شایان توجه است. احصای موضوعاتی که به این حوزه مربوط است و با تولید و پخش کلیپ های هشداردهنده به شکل مستقیم و غیرمستقیم می تواند گام مهمی در راستای فرهنگ سازی ایفا نماید.

در ادامه مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گفت: با همکاری استانداری گیلان، کارگروه تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات شورای پدافندغیرعامل استان(سایبری) و دانشگاه گیلان در پاییز سال جاری کنفرانس ملی پدافندغیرعامل در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان برگزار می گردد. رویکرد این کنفرانس صنعتی –ترویجی است. نمایشگاه جانبی وکارگاه آموزشی همزمان با کنفرانس نیز تشکیل خواهد گردید که دعوت می گردد علاقمندان و فعالان حوزه امنیت اطلاعات و پدافندغیرعامل سایبری مشارکت لازم را در این رویداد مهم معمول نمایند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر