۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۵۰۸۹۷
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آذرشهر خواستار آمادگی اعضای شورای پدافند غیر عامل جهت مقابله و مواجهه با حوادث احتمالی شد و با بیان اینکه پدافند غیر عامل معطوف به یک حوزه خاص نمی شود افزود: پدافند غیر عامل در همه حوزه های اقتصادی، فرهنگی، بهداشت، محیط زیست، کشاورزی و ... قابل لحاظ است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از تبریز، احمد علیزاده در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان آذرشهر، مهم‌ترین وظیفه پدافند غیر عامل درشرایط کنونی را مبارزه با تهدیدات جدید عنوان کرد و افزود: اگر ما در رصد و پایش موفق باشیم کمترین هزینه را خواهیم داشت که این امر با مراقبت و آموزش لازم می تواند محقق گردد.
  
وی با تاکید بر بحث آموزش کارکنان ادارات و عموم مردم در خصوص آشنایی با مباحث پدافند غیر عامل، عنوان کرد: تمام ادارات و نهاد های مستقر در شهرستان نسبت به معرفی رابط خود به دبیرخانه پدافند غیر عامل شهرستان در فرمانداری، اقدام نمایند تا بحث ها به صورت کارشناسی در قالب کارگروه های تخصصی پیگیری گردد.
 
در ادامه ضمن معرفی روسای کارگروههای تخصصی شورای پدافند غیر عامل شهرستان از آنها خواسته شد تا با تشکیل منظم جلسات کارگروه نسبت به احصاء تهدیدات و آسیب ها در حوزه پدافند غیر عامل اقدام لازم انجام گردد.
 
در ابتدای جلسه نیز علی زارع مجتهدی  -کارشناس  پدافند غیرعامل شهرستان-  توضیحاتی در خصوص ساختار اجرایی و شرح وظایف شورای پدافند غیرعامل شهرستان  ارائه کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر