۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۵۰۸۹۱
مدیرکل پدافند غیرعامل کردستان:
مدیرکل پدافند غیرعامل کردستان با بیان اینکه اصلی ترین وظیفه پیشگیری در زمان لازم است بزرگترین تهدید در شهرستان قروه را مربوط به آلودگی آب دانست.
به گزارش پایداری ملی، احمد محمد رضایی شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان قروه با محوریت بررسی پدافند غیرعامل با تأکید بر اهمیت این مهم در امور جامعه، اظهار داشت: با وجود اینکه در این زمینه بسیار تأکید شده اما برخی از ادارات نسبت به اهمیت پدافند غیرعامل بی تفاوت بوده و همین آسیب‌هایی را در راستای اجرای بهتر اهداف مدنظر وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه باید با اجرای بهتر پدافند غیرعامل تلاش شود سهمی را در امنیت کشور داشت، افزود: امروزه پدافند غیرعامل به همه مباحث مربوط است و در واقع هر پدیده‌ای که اتفاق می‌افتد و نقش انسان در آن وجود دارد باید توجه شود.

به گفته محمد رضایی اولین وظیفه در راستای پدافند غیرعامل پیشگیری است که با شناسایی زیرساخت‌ها و سرمایه‌ها و حفاظت از آنها می‌توان این مهم را اجرایی کرد.

وی بر اطلاع رسانی دقیق و به موقع در زمینه بحران‌ها برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی تأکید کرد و کنترل عواملی مرتبط به بحث خرید گندم، حفر چاه‌های غیرمجاز و آلودگی آب‌ها را مهم خواند و بزرگترین تهدید در قروه را هم مربوط به آلودگی آب در روستاهای این شهرستان دانست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر