۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۵۰۸۰۵
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد، از شناسایی و دستگیری افرادی خبر داد كه با تشكيل كانال تلگرامی به نام كراش، در نظرآباد اقدام به اخاذی و سوء استفاده از جوانان می کردند.

به گزارش پایداری ملی، روح الله احمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد امروز در البرز با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: عده ای با تشکیل کانالی تحت عنوان کراش نظرآباد در این شهرستان، اقدام به عضوگیری از جوانان و نوجوانان می‌کردند و با هدف سوء استفاده های جنسی و ایجاد روابط نامشروع فعالیت خود را پیش می‌بردند.

وی بیان کرد: در پی فعالیت این کانال و با توجه به فراهم بودن بستر مناسب برای افراد سودجو، تعداد زیادی از جوانان و نوجوان که از پشت پرده نیت شوم این افراد بی‌خبر بودند به عضویت این کانال درآمده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد ادامه داد: در پی گزارش نهادهای نظارتی و امنیتی و وصول شکایات متعدد به دستگاه قضا، پرونده ای در این خصوص تشکیل شد و تاکنون دو نفر از مدیران و گردانندگان این کانال دستگیر شده‌اند و دو نفر دیگر نیز تحت تعقیب هستند.

احمدی با اشاره به اینکه این پرونده در حال حاضر باز و در حال سیر مراحل قانونی است، گفت: تمام افرادی که از طریق این کانال یا گروه تلگرامی مورد سوء استفاده و یا تهدید قرار گرفته اند، می توانند با مراجعه به شعبه چهارم دادسرای شهرستان نظرآباد و تنظیم شکوائیه اعلام شکایت کنند.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم برقراری ارتباط دوستانه والدین با فرزندان بیان کرد: والدین ضمن ایجاد روابط دوستانه و عاطفی با فرزندان، می توانند از بروز مشکلات برای خانواده خود جلوگیری کنند و در صورت بروز مشکل نیز فرزندان از بیان مشکلات خود با آنان پروایی نداشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد ضمن هشدار به افراد سودجو که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند، مطرح کرد: دستگاه قضا و نهادهای امنیتی و نظارتی با دقت فراوان فعالیت های فضای مجازی را رصد می‌کنند و اگر فرد و افرادی بخواهند از این طریق سوء استفاده کرده و آرامش مردم را بر هم بزنند و آبروی آن ها را ببرند، مطمئن باشند دیر یا زود در چنگ قانون گرفتار خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر