۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۵۰۷۴۵
معاون سیاسی استانداری هرمزگان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: به روز بودن و افزایش آگاهی نسبت به خطرهای فضای مجازی در حوزه های مختلف، بهترین راهکار برای مقابله با تهدیدهای احتمالی این فضا است.
به گزارش پایداری ملی، عباس میرزاد عصر چهارشنبه در نشست پدافند غیرعامل هرمزگان، افزود: برای کاهش هزینه‌های فضای مجازی باید ضمن مدیریت این فضا، اشراف کاملی در حوزه‌های مختلف وجود داشته باشد تا بتوان نقشه‌های شوم دشمنان را علیه کشور که از طریق این فضا دنبال می‌شود، خنثی کرد.

وی با تاکید بر آمادگی هر چه بیشتر به منظور مقابله با تهدیدهای فضای مجازی، اظهار داشت: علاوه بر به روز رسانی تجهیزات مورد نیاز برای رصد فضای مجازی و سایبری، باید دانش خود را نسبت به این فضا ارتقا دهیم تا بتوانیم با هر گونه تهدید احتمالی آن مقابله نمائیم.

میرزاد خاطرنشان کرد: جنگ اطلاعاتی یکی از با اهمیت ترین جنگ‌های امروز است که دشمنان، بسیاری از اهداف خود را از این طریق دنبال می‌کنند و از همین رو باید به موقع مدیریت و هدایت شود تا شاهد کمترین آسیب در این حوزه مهم باشیم.

این مقام مسؤول عنوان کرد: دشمنان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی سعی در به ابتذال کشاندن جامعه و تحمیل تهدیدات امنیتی علیه کشور هستند که در این حوزه‌های مهم نیازمند تلاش شبانه روزی برای آگاهی بخشی در بین آحاد جامعه به منظور آشنایی هرچه بیشتر با نقشه‌های شوم دشمنان علیه کشور هستیم.

میرزاد تصریح کرد: یکی دیگر از تهدیدهای فضای مجازی تروریسم سایبری است که کشورها از طریق آن خسارت‌های بسیاری برای یک کشور ایجاد می‌کنند که باید در حوزه پیشگیری و مقابله با این تهدید به درستی و با درایت ورود کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر