۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۵۰۷۴۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم:
مدیرکل پدافند غیرعامل قم گفت: دهیاران استان باید به عنوان مسئول پدافند غیرعامل در روستاها بوده و آموزش های عمومی و تخصصی لازم را فرابگیرند.
به گزارش پایداری ملی، مهدی متقیان شامگاه چهارشنبه در جلسه کارگروه پدافند غیرعامل استان قم افزود: دستگاه‌های اجرایی باید برای بهره مندی از اعتبارات اختصاص یافته، هرچه سریع‌تر طرح و برنامه‌های خود را برای مصون سازی زیرساخت‌های دستگاه‌ها ارائه دهند.

وی در ادامه افزود: آنها باید برای برخورداری از آمادگی لازم جهت مقابله با تهدیدهای روزافزون و متعدد دشمنان، اجرای رزمایش‌های تخصصی در سال جاری را با جدیت پیگیری کرده تا نقاط ضعف عملکردی خود را شناسایی و برطرف کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم با اشاره به توسعه تهدیدهای سایبری دشمنان، گفت: کارگروه سایبری پدافند غیرعامل باید هرچه بیشتر فعال شده و جلسات منظم و مستمری را با مسؤولیت این اداره کل برگزار کند.

وی در پایان تصریح کرد: میزان عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه پدافند غیرعامل در بازدیدهای دوره‌ای مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مسئولان باید تلاش کنند تا در این راستا، هرچه بهتر برنامه ریزی و مدیریت داشته باشند.

همچنین در این جلسه مدیران شرکت‌های توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب شهری و روستایی و آب منطقه‌ای گزارشی از اقدام‌های انجام شده و در حال اجرای حوزه کاری خود طی یک سال گذشته و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای فصل تابستان را ارائه کردند.

جلسه کارگروه پدافند غیرعامل استان قم با حضور سید محمدرضا هاشمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر