۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۵۰۷۴۳
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم بر ضرورت توسعه آموزش های عمومی و تخصصی پدافند غیرعامل برای اقشار مختلف مردم و دستگاههای اجرایی در استان تأکید کرد.
به گزارش پایداری ملی، سید محمدرضا هاشمی شامگاه چهارشنبه در جلسه کارگروه پدافند غیرعامل استان قم با بیان این مطلب افزود: امروزه تهدید‌های دشمنان در حوزه‌های مختلف تغییر شکل داده و به شدت گسترش یافته است و همه مردم و مسؤولان باید برای مقابله با این تهدید‌ها آمادگی کامل داشته باشند.

وی با اشاره به جایگاه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی استان قم، این کلانشهر را یکی از مهمترین اهداف دشمنان برای ضربه زدن دانست و گفت: مسائل مرتبط با پدافند غیرعامل بسیار جدی بوده و اگر در برخورد با تهدید‌های سخت افزاری و نرم افزاری دشمنان، برنامه ریزی و مدیریت صحیح داشته باشیم، با مسائل امنیتی مواجه نمی‌شویم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم خاطرنشان کرد: برای کسب آمادگی لازم در برابر تهدیدها، باید رزمایش‌های تخصصی پدافند غیرعامل با مشارکت دستگاه‌های اجرایی ذیربط به صورت منظم و مستمر برگزار شود تا نقاط ضعف و قوت خود را به خوبی بدانیم.

وی بر ضرورت تکمیل طرح پایش تصویری تأسیسات زیرساختی استان قم تأکید کرد و گفت: تکمیل این طرح با پوشش مناسب، بسیار با اهمیت بوده و موجب افزایش توانایی کنترل و نظارت و تقویت عملیاتی دستگاه‌های اجرایی در مواقع حساس و بحرانی می‌شود.

هاشمی در پایان با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان، صرفه جویی در مصرف آب و انرژی را از همه ابعاد حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: مردم باید در استفاده از آب و برق، بسیار توجه و دقت نظر داشته باشند تا با مشکلات قطعی و دیگر چالش‌ها مواجه نشویم.

کارگروه پدافند غیرعامل استان قم با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر