۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۵۰۶۸۵
قائم مقام کمیته امداد امام (ره) کشور گفت: کمیته امداد سالانه ۱۷۰ هزار شغل برای مددجویان زیر پوشش این نهاد ایجاد می‌کند.

به گزارش پایداری ملی، سیدامیرمنصور برقعی ظهر امروز در حاشیه تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توانمندسازی محرومان و مددجویان زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) از مهمترین اولویت‌های این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه درسال 97، درآمد حاصل از طرح‌های اشتغال مددجویان کمیته امداد مبلغی بالغ بر 50 هزار میلیارد ریال بوده است گفت: این میزان برابر با کل مستمری پرداختی کمیته امداد به مددجویان این نهاد در سال گذشته بوده است.

قائم مقام کمیته امداد امام (ره) کشور با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) حدود 150 هزار شغل را در سال 97 در کشور ایجاد کرده است عنوان کرد: مجموع اشتغال ایجاد شده در سال گذشته در کشور 420 هزار شغل بوده است و بر این اساس می‌توان ادعا کرد که سهم کمیته امداد در این مهم یک سوم بوده است.

برقعی عنوان کرد: ایجاد 850 هزار اشتغال جدید در برنامه ششم توسعه کشور پیش‌بینی شده است که بر این اساس کمیته امداد از تعهد پیشی بینی شد؛ در سال سوم سبقت گرفته است.

وی با تأکید بر اهمیت حمایت از مددجویان و کارآفرینان خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به طور سالانه 170 هزار شغل برای مددجویان زیر پوشش این نهاد ایجاد می‌کند.

قائم مقام کمیته امداد امام (ره) کشور گفت: خوشبختانه با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده و با تصویب دولت تسهیلات اشتغال نیازمندان و مددجویان این نهاد از سقف 200 میلیون ریال به 500 میلیون ریال افزایش یافته است.

برقعی اظهار داشت: تلاش مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و توانمندسازی این قشر از جامعه است و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد شد.

 قائم مقام کمیته امداد امام (ره) کشور حکم انتصاب محسن مسعودیان راد را به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان به وی اعطا کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر