۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۵۰۶۷۲
معاون وزیر کشور گفت: برای 126 روستا و 2407 واحد بخش معمولان لرستان، تشکیل پرونده شده و مورد ارزیابی قرار گرفته‌ است.
به گزارش پایداری ملی، ، اسماعیل نجار معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به همراه تعدادی از مدیران سازمان روز گذشته به منظور دیدار با مردم و بررسی وضعیت بازسازی مناطق سیل زده به استان لرستان سفر کرد.

نجار جانشین قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده در بازدید از ستاد معین اردبیل تصریح کرد: آگاهی از روند تشکیل پرونده و تامین منابع مالی برای بازسازی بخش معمولان لرستان، شامل ١٢٦ روستا و شهر به تعداد ٢٤٠٧ واحد مورد  ارزیابی قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در ادامه سفر خود با اهالی روستای چم حسین که در جریان سیل فروردین  از بین رفته است گفتگو و در جریان آخرین وضعیت ساکنان قرار گرفت.

وی پس از بازدید از مناطق سیل زده در معمولان بر بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده این بخش تاکید کرد و خواهان خدمات رسانی به سیل زدگان و اجرای طرح‌های پیشگیرانه جهت کاهش بلایای طبیعی به ویژه سیل در این بخش شد.

در این بازدیدها علی سیف سرپرست فرمانداری، غلامرضا آقامیرزایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری، موسوی سرپرست بخشداری و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

سیل ویرانگر فروردین سال جاری سبب تخریب کامل سه هزار خانه و خسارت به هشت هزار واحد مسکونی شهری و روستایی شهرستان پلدختر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر