۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۵۰۶۵۲
رئیس مخابرات شهرستان پلدختر با بیان اینکه طی هفته آینده کل مشکلات ارتباطی در شهر پلدختر و روستاها برطرف می‌شود، گفت: سیلاب بیش از ۳۲میلیارد تومان به حوزه مخابرات این شهرستان خسارت وارد کرده‌است.

به گزارش پایداری ملی، نوربخش اخلاقی با بیان اینکه مرکز فنی دیجیتال را سیلاب تخریب کرد که این مرکز از ضلع غربی به ضلع شرقی منتقل و راه‌اندازی شده است اظهار داشت: تلفن و اینترنت ضلع شرقی شهرپلدختر دو هفته بعد از سیلاب واگذار شده ولی ضلع غربی یک ماه بعد تلفن‌های آن واگذار شده‌است.

وی با اشاره به اینکه سیلاب 32میلیارد تومان خسارت به مخابرات شهرستان پلدختر وارد کرده است افزود: مرکز فنی شهر پلدختر و مرکز کم‌ظرفیت روستای چم‌مهر، چم‌گز، چم‌گرداب، بابازید، چم‌مورت و بخش کوچکی از مخابرات معمولان را سیلاب تخریب و مراکز مورانی و پران پرویز هم آسیب دیدند.

رئیس مخابرات شهرستان پلدختر عنوان کرد: برای راه‌اندازی تلفن شهر پلدختر از طریق رادیو اقدام  و بدین طریق ارتباط تلفن همراه شهر را سه روز بعد از سیلاب راه‌اندازی کردیم، در حال حاضر حدود 97ارتباط تلفنی در شهر پلدختر را وصل کردیم البته در منطقه سازمانی‌ها به‌علت تخریب تمام خطوط  ارتباطی باید بازسازی شوند و در بخش اینترنت در سطح شهر هیچ مشکلی نداریم.

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی برای واگذاری خطوط ارتباطی و اینترنت در سطح شهر پلدختر وجود ندارد، بیان کرد: در حال حاضر برخی روستاها مشکل ارتباطی دارند که در حال تهیه کابل و فیبر برای آنها هستیم تا خطوط ارتباطی آنها را تعویض کنیم و بستر ارتباط آن‌ها از طریق رادیویی باشد، طی چند روز آینده این کار انجام می‌شود.

اخلاقی گفت: طی هفته آینده کل مشکلات ارتباطی در شهرستان پلدختر هم در شهر و روستاها مرتفع خواهد شد هم‌چنانی که در حال حاضر هم مشکل زیادی در حوزه ارتباطی وجود ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر