۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۵۰۶۳۳
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تالش :
شاهی: مهم ترین هدف پدافند غیرعامل، ایمن‌سازی و کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های مورد نیاز مردم است که نتیجه آن ایجاد مقاومت در برابر تهدیدات دشمن و حوادث طبیعی و افزایش اقتدار ملی است، همچنین در این راستا بایستی در زمینه پدافند غیرعامل باید فرهنگ سازی و آگاهی عمومی انجام شود.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از گیلان، جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان تالش با محوریت کارگروه انرژی، پشتیبانی و زیربنایی شهری و کارگروه صنعت، بازرگانی و کشاورزی با حضور جمعی از روسای ادارات به ریاست ایرج شاهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تالش در سالن اجتماعات کوثر فرمانداری برگزار شد.

ایرج شاهی معاون عمرانی فرمانداری تالش گفت: شناسایی و طبقه بندی زیرساختهای مهم شهرستان از اولویت های شورای پدافند غیر عامل شهرستان می باشد.

وی افزود : مهم ترین هدف پدافند غیرعامل، ایمن‌سازی و کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های مورد نیاز مردم است که نتیجه آن ایجاد مقاومت در برابر تهدیدات دشمن و حوادث طبیعی و افزایش اقتدار ملی است.

شاهی در ادامه خواستار فرهنگ سازی و آگاهی عمومی در زمینه پدافند غیرعامل شد.

در ادامه جلسه اعضای کارگروه به ارائه مطالبی در خصوص اهمیت پدافند غیرعامل پرداختند .

رفع مشکلات ترافیک شهر از منظر پدافند غیر عامل شهرستان تالش نسبت به تهیه طرح مرکز کنترل ترافیکی و سامانه ای و نصب چراغ هوشمند در سطح شهرکه توسط شهرداری تالش باید صورت گیرد در این جلسه مورد پیشنهاد قرارگرفت.

همچنین جهت ذخیره سازی و نگهداری کالاهای اساسی در نقاط امن برای شرایط اضطراری ناشی از تهدیدات دشمن توسط اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان و دبیر کارگروه صنعت ، بازرگانی و کشاورزی به تهیه طرح اقدام نماید


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر