۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۵۰۶۲۷
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: تا کنون ۱۴۰ محیط با در راه حفاظت از محیط زیست و امنیت زیست محیطی کشور به شهادت رسیده‌اند.
به گزارش پایداری ملی، جمشید محبت‌خانی شامگاه سه شنبه در نشست با انجمن ها و فعالان محیط زیست شهرستان پلدختر اظهار داشت: باید در راستای تبدیل آسیب ها و چالش های زیست محیطی به فرصت با بکارگیری و همکاری تشکل های مردم نهاد و جوامع محلی تلاش کرد.

وی افزود: سازمان حفاظت محیط زیست برای حفظ منابع زیست محیطی و آب و خاک کشور دست نیاز به سوی مردم دراز می‌کند که متاسفانه تا کنون از این منابع خدادادی استفاده صحیح نشده است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست بابیان این که محیط بانان پاسبان حقوق نسل‌های آینده هستند،گفت: تا کنون 140 محیط‌بان در سطح کشور برای امنیت زیست محیطی به شهادت رسیده‌اند.

وی یاداور شد: در جریان وقوع سیل فروردین ماه سال 1398 در پلدختر آحاد مختلف مردم نو دوست ایران از سراسر کشور اعم از دستگاه‌های اجرایی و به ویژه نیروهای مسلح با حضور در مناطق سیل‌زده این شهرستان برای کاهش آلام مردم ایرانی کوچک را تشکیل دادند که باید قدردان این همدلی و ایثار باشیم.

محبت خانی خاطرنشان کرد: مردم سراسر دنیا از ادیان مختلف نیز دلششان به حال با سیل زدگان سوخت اما نظام سلطه و در راس آن آمریکا جلوی ارسال کمکهای مردمی به مناطق سیل زده کشور را گرفت.

شایان ذکر است از سوی اداره حفاظت محیط زیست پلدختر از 10 نفر فعال محیط زیستی این شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر