۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۵۰۶۲۳
رئیس پلیس فتای استان به علاقه‌مندان مسابقات والیبال توصیه کرد که حتما بلیت مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان را از طریق سایت اینترنتی معرفی شده و رسمی خریداری کنند.
به گزارش پایداری ملی، به نقل از سایت خبری پلیس، سرهنگ علی قهرمان طالع از برگزاری هفته چهارم مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان به میزبانی اردبیل از 31خرداد ماه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به فروش اینترنتی بلیت این مسابقات ضرورت دارد در جهت پیشگیری از کلاهبرداری‌های سایبری علاقمندان به توصیه‌های پلیس توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: علاقمندان به تماشای این مسابقات در محل ورزشگاه 6 هزار نفری پهلوان رضازاده ضرورت دارد بلیت را فقط و فقط از طریق سایت اینترنتی اعلامی اداره ورزش و جوانان و هیأت والیبال استان اردبیل به آدرس WWW.SHOP.RSATM.IR خریداری کنند چراکه سایر سایت‌ها، ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادها هیچ مجوزی برای فروش بلیت این مسابقات ندارند.

رئیس پلیس فتای استان اردبیل با اشاره به اینکه خرید اینترنتی فقط با ارائه کدملی شخص امکان‌پذیر بوده و حضور در استادیوم فقط با ارائه کارت شناسایی معتبر امکان پذیر خواهد بود، گفت: شهروندان در صورت دریافت تماس، پیامک یا ایمیل مبنی بر دریافت کد تخفیف برای خرید بلیت به آن اعتنایی نکنند.

قهرمان طالع با تبیین و تشریح شگرد کلاهبرداران اینترنتی اظهار داشت: کلاهبرداران سایبری با سوء استفاده از ناآگاهی کاربران و با طراحی سایت‌ها و صفحات جعلی فروش اینترنتی، اقدام به اخذ اطلاعات کارت بانکی کاربران و خالی کردن حساب شهروندان می‌کنند، لذا ضرورت دارد شهروندان برای خرید بلیت از مراجعه به سایر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی خودداری و هرگونه اقدامی را فقط در سایت اعلامی انجام دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر