۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۵۰۶۱۷
جانشین قرارگاه شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور:
سردار شاوردیان: در جلسه ای که در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر برگزار شد مقرر گردید در سال 98 رزمایش شیمیایی در مقیاس استانی با محوریت اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و منطقه ویژه پتروشیمی برگزار گردد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از خوزستان، روز گذشته سعید فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان با سردار شاوردیان جانشین قرارگاه شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور که به منظور بررسی وضعیت مراکز حساس شیمیایی، به استان خوزستان سفر کرده، در دفتر معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ابتدا فیوضی به ارائه گزارش اقدامات اداره کل پدافند غیرعامل استانداری در سال گذشته شامل برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان مراکز شیمیایی نظیر پتروشیمی، اجرای مانورهای متعدد با موضوعاتی نظیر پخش گاز در پتروشیمی ها و تصفیه خانه ها و اقدامات اداره کل پدافند غیرعامل در راستای احصاء تهدیدات حوزه شیمیایی و مصون سازی مراکز حساس این حوزه پرداخت.

در ادامه جانشین قرارگاه شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور، اهمیت بالای مراکز شیمیایی و درصد بالای تولیدات پتروشیمی استان خوزستان و سهم بسزای این حوزه در اقتصاد کشور را از مهمترین دلایل سفر خود به استان خوزستان برشمرد و بررسی وضعیت این مراکز و شناسایی تهدیدات و مصون سازی این اماکن را از مهمترین وظایف مسئولین پدافند غیرعامل قلمداد کرد.

وی در ادامه از اقدامات اداره کل پدافند غیرعامل استانداری خصوصا برگزاری مانور شیمیایی مشترک با منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر تقدیر کرد.

سردار شاوردیان افزود: در جلسه ای که در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر برگزار شد مقرر گردید در سال 98 رزمایش شیمیایی در مقیاس استانی با محوریت اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و منطقه ویژه پتروشیمی برگزار گردد.

سردار شاوردیان در پایان از مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خواست تا با نظارت استاندار خوزستان تمامی اقدامات لازم جهت هماهنگی و نظارت بر اجرای هرچه بهتر مانور شیمیایی مورد نظر صورت پذیرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر