۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۰۵۹۹
فرماندار شهرستان بهمئی از نارضایتی شدید مردم این شهرستان به دلیل افت ولتاژ برق خبر داد و گفت: این مشکل سبب قطعی آب نیز شده است.
به گزارش پایداری ملی، حکمت‌الله سنایی، اظهار داشت: در سال‌های اخیر به صورت مستمر با مشکل افت ولتاژ برق در شهرستان گرمسیری بهمئی روبه‌رو هستیم و این موضوع سبب نگرانی و گلایه مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه در این سال‌ها شبکه برق شهرستان بهمئی متناسب با افزایش جمعیت و مصرف توسعه نیافته است، عنوان کرد: افت ولتاژ برق سبب شده آب مناطق مختلف قطع و حتی جیره بندی شود.

سنایی ابراز کرد: ایستگاه 132 کیلو ولت شهرستان بهمئی 11 سال پیش کلنگ زنی شد ولی هنوز تنها 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تنها در حد دیوار کشی مانده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهمئی ادامه داد: برای تکمیل ایستگاه 132 کیلو ولت شهرستان بهمئی و خط انتقال فشارقوی از امیر حاضر تا ایستگاه 150 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

سنایی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده با مسئولان و متولیان امر برای برطرف کردن این مشکل خاطرنشان کرد: در منطقه آغاجری خوزستان با وزیر نیرو در این زمینه رایزنی لازم انجام شد ولی راه به جایی نبرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر