۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۵۰۵۹۴
وزیر انرژی روسیه گفت: ایران شریک مهم روسیه و بازیگری مهم در عرصه سیاسی و تجاری منطقه است.
به گزارش پایداری ملی، الکساندر نوآک ظهر امروز در اختتامیه پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه اظهار کرد: اصفهان بزرگترین و فرهنگی ترین شهر ایران است.

وزیر انرژی روسیه ادامه داد: توسعه همکاری های چند جانبه ایران و روسیه  در سطح رهبران عالی هر دو کشور مورد تاکید است و منافع ملی دو طرف را تامین می‌کند.

وی یادآور شد: ایران شریک مهم روسیه و بازیگری مهم در عرصه سیاسی و تجاری منطقه است و اعتماد متقابل روابط را توسعه داده و می‌دهد، برای همکاری‌های علمی و فنی دو کشور از ظرفیت خوبی برخوردارند و دنبال توسعه آن در بخش های حمل ونقل، اتمی، هوافضا و کشاورزی هستیم.

الکساندر نوآک عنوان کرد: از رئیس مجلس ایران درخواست می‌کنیم به قانونی شدن این توافق ها کمک کنند و دنبال توسعه مبادلات بانکی هستیم که نسبت به سال‌های قبل رشد ۲۰ درصدی داشته است.

به گزارش فارس، دومین همایش تجاری ایران و منطقه قفقاز شمالی و پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه که با حضور دبیران کمیسیون از روز یکشنبه با حضور مقام‌ها و فعالان بخش خصوصی و دولتی دو کشور ایران و روسیه در تهران آغاز شد امروز(سه‌شنبه) در اصفهان به کار خود پایان می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر