۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۰۵۹۲
مديرعامل شركت گاز استان كردستان گفت: تجهيزات ايمني براي پايدارسازي و استمرار خدمات گازرساني در شهرهاي سروآباد و مريوان نصب می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، احمد فعله گری، با اشاره به اینکه عملیات اجرای نصب تجهیزات ایمنی مسیر شهرهای سروآباد و مریوان اظهار کرد: ناپایداری زمین در محور کامیاران به مریوان ناشی از رانش متعدد زمین در محور مذکور علی‌الخصوص در سال 98 در اثر بارندگی‌های مکرر منجر به نا ایمن شدن مسیر خط انتقال گاز گردیده که شرکت ملی گاز برای ایمن‌سازی این مسیر اقدامات فنی و مهندسی را انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه برای پایداری خدمات در این منطقه نیاز است خط انتقال گاز تقویت می‌شود، افزود: با حمایت مسئولین و همراهی و همدلی مردم شهرستان‌های سروآباد و مریوان در کمترین زمان ممکن این عملیات به اتمام خواهید رسید و خدمات شرکت گاز استان کردستان جاری خواهد شد.

فعله‌گری یادآور شد: در راستای ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی خط انتقال گاز کامیاران ـ سروآبادـ مریوان در منطقه دگاگا برنامه‌ریزی شده فردا یک مورد شیر LBV  (قطع اتوماتیک )در این مسیر نصب شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان تصریح کرد: برای اجرای این پروژه ضرورت دارد از ساعت 5 صبح روز چهارشنبه مورخ  29 به مدت 24 ساعت خط انتقال گاز مریوان تخلیه و عملیات نصب شیر انجام خواهد شد.

وی افزود: این شرکت تمام توان و تلاش خود را بکار خواهد گرفت که در زمان انجام کار از گاز ذخیره شده در شبکه و خطوط تغذیه و انتقال برای تامین گاز مشترکین خانگی شهری و روستایی شهرستان‌های سروآباد و مریوان  استفاده نماید.

فعله‌گری در پایان از همراهی، مساعدت  و صبوری مردم شریف شهرستان‌های سروآباد و مریوان در زمان اجرای تعمیرات مورد نظر تقدیر و تشکر نمود.

لازم به ذکر است؛ برای بهره‌مندی بیشتر مشترکین خانگی شهری و روستایی شهرستان‌های سروآباد و مریوان گاز تحویلی به واحدهای پر مصرف از جمله جایگاه های CNG، صنایع عمده، واحدهای صنعتی و کشاورزی این دو شهرستان تا پایان عملیات با محدویت تحویل گاز مواجه می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر