۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۰۴۲۲
مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری سمنان:
مدیرکل پدافندغیرعامل گفت:امروزه یکی ازمهم ترین تهدیداتی که سیستم ها و زیرساخت های ما را مورد تهدید قرار می دهد بحث همین تهدیدات سایبری است وبرگزاری دوره های آموزشی خصوصا در بحث تهدیدات سایبری در حوزه بانکی ضروری است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از سمنان، مدیرکل پدافندغیرعامل استان سمنان گفت:امروزه یکی ازمهم ترین تهدیداتی که سیستم ها و زیرساخت های ما را مورد تهدید قرار می دهد بحث همین تهدیدات سایبری است وبرگزاری دوره های آموزشی خصوصا در بحث تهدیدات سایبری در حوزه بانکی ضروری است.

وی افزود:اداره کل پدافندغیرعامل استانداری آمادگی دارد تا در برگزاری رزمایش ودوره آموزشی برای کارکنان بانک ملی خصوصا دربحث سایبری و تهدیدات نوینی که در این حوضه است با بانک ملی همکاری داشته باشد.

ایرج کارخائی خاطرنشان کرد:بانک ها به عنوان بخش اصلی نظام پولی و مالی کشور ازاهمیت ویژه ای ازمنظر پدافندغیرعامل برخوردارهستند که حفظ و حراست از زیرساخت ها در آن امری مهم و ضروری است که نیاز است الزامات و پیوست پدافندغیرعامل در آن رعایت شود.

وی افزود:استقرار مولد برق اضطراری برای شعب بانک ملی امری ضروری و حائزاهمیت است که موجب استمرار خدمت رسانی بانک ها به مردم در شرایط بحران می شود وباید مورد توجه مدیران بانک ملی قرار گیرد.

مدیر کل پدافندغیرعامل گفت: درحال حاضر ما در جنگ اقتصادی با استکبار به سرکردگی آمریکای جهان خوارهستیم و آن ها با ایجاد یک جنگ رسانه ای گسترده در تلاش برای ایجاد بی اعتمادی درجامعه هستند که نیاز است در این عرصه اقدامات وتلاش های مقابله باجنگ روانی و رسانه ایدشمن طرح ریزیو عملیاتی شود.

در ادامه آقای به کارمرام ، مدیریت شعب بانک ملی با تاکید برنقش پررنگ پدافند غیرعامل در کار آمدی هرچه بیشتر سیستم بانکی به اقدامات بانک ملی در زمینه پدافندغیرعامل از جمله افزایش امنیت سامانه ها وبرنامه ریزی جهت آموزش کارکنان، سطح بندی مراکز ثقل و.... پرداخت.

در ادامه به بحث وتبادل نظر در مورد راهکارهای ارتقاء امنیت در حوزه بانکی بین کارشناسان بانک ملی و پدافند غیرعامل پرداخته شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر