۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۵۰۳۷۴
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در همایش پدافند غیرعامل در حوزه ی IT مطرح کرد:
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: برای کاهش خطرات فضای مجازی باید فرهنگ استفاده درست فناوری‌های نوین را در جامعه نهادینه کنیم.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از استان گیلان شهرستان آستانه اشرفیه ؛ مهندس حیدری در همایش پدافند غیرعامل در حوزه ی IT که با حضور کارشناسان فناوری اطلاعات دستگاه‌های اجرایی و فعالین فضای مجازی شهرستان برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: عدم فرهنگ‌سازی مناسب در استفاده از فضاهای مجازی و فناوری‌های نوین می‌تواند مشکلات بسیاری را برای خانواده‌ها و جامعه ایجاد کند.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ادامه داد: درآموزش‌های همگانی باید مواردی چون اطلاع‌رسانی در زمینه خطرات اینترنت‌، چگونگی اطلاع درست از سایت‌های مورد استفاده و نظارت غیر‌مستقیم بر این موضوع و جلب اعتماد دو سویه در محیط خانواده برای آگاهی از مشکلات احتمالی در استفاده از اینترنت مورد توجه اساسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آسیب‌های فضای مجازی برای جوانان باید تعریف شود، ابراز کرد: رایانه، اینترنت و همه ابزارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف خدمت به نوع بشر طراحی شده است .اگر به دنبال افزایش اثربخشی استفاده از فناوری‌های نوین هستیم باید ابتدا فرهنگ کاربرد مفید آن‌ها را در جامعه نهادینه کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر