۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۵۰۳۷۱
سردار جلالی در کانال شخصی سروش نوشت:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در کانال شخصی خود در سروش نوشت: شبکه‌های اجتماعی خارج پایه در نظام سایبری کشور یعنی فعال بودن بخشی از راهبرد امریکا در جنگ اقتصادی و حاکمیتی علیه مردم و ملت ایران.
به گزارش پایداری ملی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در کانال شخصی خود در سروش نوشت: شبکه‌های اجتماعی خارج پایه در نظام سایبری کشور یعنی فعال بودن بخشی از راهبرد امریکا در جنگ اقتصادی و حاکمیتی علیه مردم و ملت ایران.
دشمن خبیث امریکایی برنامه خود را آشکارا بیان میکند : (تشدید فشار اقتصادی بر مردم ،تمرکز تلاشهای سیاسی و امنیتی برای اعمال فشار بر مردم ، توسعه نارضایتی در مردم ، هماهنگی بین ضدانقلاب درون کشور و برون کشور برای ایجاد آشوب ، درگیر کردن مردم با حکومت و دولت با استفاده از شبکه های اجتماعی خارج پایه .)           
بنابر این تداوم حضور شبکه‌های اجتماعی خارج پایه در نظام سایبری کشور یعنی فعال بودن بخشی از #راهبرد_امریکا در جنگ اقتصادی و حاکمیتی علیه مردم و ملت ایران.  
            
خوب است که دوستان طرفدار این شبکه ها ، آنهایی که همه تلاش خود را برای شکل نگرفتن شبکه ای اجتماعی داخلی کردند و همه همت خود را در حمایت از پایگاههای اجتماعی دشمن در خاک ماکردند بدانند که دیگر فرصت ندارند این بازی را ادامه بدهند. "عصای خمینی جنبید " .                
باید تکلیف خود را در برابر تهدیدات دشمن  واستراتژی آن مشخص نمایند دیگر فرصت وسط لحاف خوابیدن نیست.

شبکه اجتماعی خارج پایه، بخشی از استراتژی تهاجمی دشمن علیه ملت است.

 http://sapp.ir/drjalalifarahani
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر