۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶
کد خبر: ۵۰۳۵۳
معاون امور شهری و تهران سازمان پدافند غیرعامل کشورخبرداد؛
مهندس کریمی گفت:تجهیز خودروهای آتشنشانی (CBRN) شهرهای بوشهر،بیرجند،بجنورد،سبزوار و نیشابور آغاز شده است و دیگر شهرها نیز می‌توانند حواله تحویل را از سازمان شهرداری ها دریافت کنند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، با توجه به توافقنامه فی مابین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و سازمان پدافند غیر عامل کشور مقرر شده است که آتش‌نشانی‌های ۴۰ شهر بزرگ کشور به تجهیزات CBRN )تجهیزات مقابله با بحران‌های شیمیایی، بیولوژیک و پرتویی) مجهز شوند؛ در این راستا اولین نمونه این خود رو در اسفند ماه سال گذشته توسط شرکت پیمانکار آماده و با حضورمعاون امور شهری و تهران سازمان پدافند غیرعامل کشور و مسئولان شهری شهر مشهد رونمایی و تحویل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد شد.

عزم جدی سازمان پدافند غیرعامل برای تجهیز 40 خودروی آتش‌نشانی/ تجهیز خودروی CBRN در 5 شهر آغاز شد.

معاون امور شهری و تهران سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار داشت: با توجه به زمان بر بودن کابینت بندی خودروها و تحویل تجهیزات به شهرداری ها مقرر شده است تا شرکت پیمانکار این پروژه ملی کلیه تجهیزات را جهت تحویل موقت و تسریع در روند تجهیز این 40 خودرو آتشنشانی به تجهیزات CBRN، تحویل سازمان پدافند غیرعامل و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نماید.

مهندس کریمی همچنین خاطر نشان کرد: تجهیزات تولید شده توسط پیمانکار پروژه توسط کارشناسان هر دو سازمان از لحاظ کیفی، ایمنی و کارایی مورد سنجه و تایید قرار گرفته است.

عزم جدی سازمان پدافند غیرعامل برای تجهیز 40 خودروی آتش‌نشانی/ تجهیز خودروی CBRN در 5 شهر آغاز شد

لازم به ذکر است؛ تجهیز خودروهای آتشنشانی (CBRN) شهرهای بوشهر،بیرجند،بجنورد،سبزوار و نیشابور آغاز شده است و دیگر شهرها نیز با واریز سهم مشارک خود می‌توانند حواله تحویل را از سازمان شهرداری ها دریافت کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر