۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۵۰۳۵۰
معاون سازمان تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی گفت: تنها بخشی که قطعا در مقابل تحریم‌ها می‌تواند موثر باشد بخش کشاورزی است.

به گزارش پایداری ملی، علی‌اکبر مویدی پیش از ظهر امروز در دومین جشنواره ملی روز مزرعه در ایستگاه تحقیقاتی شهرستان اسلام آبادغرب، اظهار داشت: کشاورزی در کشور ما از پتانسیل بالایی برخوردار است و اهمیت زیادی دارد و هرچه برای آن تلاش کنیم، کم است.

معاون سازمان تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی افزود: با وجود مدیران بسیار خوب و خدوم در استان و با بهره‌گیری از نظام دانش‌بنیان می‌توانیم به آینده‌ای روشن و پیشرفت‌های قابل ملاحظه در عرصه کشاورزی امیدوار باشیم.

وی تصریح کرد: در روز مزرعه باید تمام کشاورزان و کارشناسان روحیه خوبی داشته باشند و برای تحقق این امر نیازی به صرف اعتبارات مالی نیست، هر کشاورز می‌تواند 100 نفر را آموزش دهد و استقبال خوبی هم شده است.

مویدی تاکید کرد: 500 برنامه کشاورزی تدوین شده و وظایف استان‌های در راستای برنامه‌ریزی‌های مربوطه برای رسیدن به اهداف مورد نظر مشخص شده است.

وی در ادامه با اشاره به تغییرات خوب و مثبت در حوزه کشاورزی، گفت: تغییرات خوب و مثبت سبب اتفاقات خوبی می‌شود و در حال حاضر یک‌هزار و 400 مرکز خدمات کشاورزی پراکنده زیر نظر جهاد کشاورزی در دهستان‌ها فعالیت می‌کنند.

مویدی تصریح کرد: کارشناسان مراکز تحقیقات باید علاوه بر انجام پروژه‌های تحقیقاتی در این مراکز، به منظور دستیابی به موفقیت‌های بیشتر، حتما برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدون داشته باشند.

معاون سازمان تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی در پایان، گفت: تنها بخشی که قطعا در مقابل تحریم‌ها می‌تواند موثر باشد بخش کشاورزی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر