۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۰۳۳۷
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از همدیگر جداشدنی نیستند و دفاع مقدس تجسم روحیه جهادی و انقلابی است.

به گزارش پایداری ملی، سردار بهمن کارگر در همایش منطقه‌ای مدیران بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شمال‌غرب کشور که در محل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد اظهار کرد: احداث مراکز فرهنگی و موزه‌ها در سراسر کشور از کارهای عمیق و ماندگار در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ضمن قدردانی از مسؤولان استان اردبیل در تکمیل فاز یک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان افزود: تکمیل فیزیکی و محتوایی این مراکز بسیار حائز اهمیت است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه استان اردبیل همواره در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم پیش‌قدم بوده، اظهار داشت: ساخت مرکز فرهنگی در این استان پاسخی به مطالبه خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

وی تصریح کرد: کار عمیق و ماندگار دیگر در حوزه دفاع مقدس چاپ و نشر کتب است که در سال‌های اخیر از رشد کمی و کیفی قابل توجه برخوردار بوده است.

سردار کارگر در ادامه بیان کرد: دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از همدیگر جداشدنی نیستند و دفاع مقدس تجسم روحیه جهادی و انقلابی است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ایمان، تبعیت از رهبری، ایثار، جان‌فشانی و توسل به ائمه اطهار(ع) را رمز پیروزی دانست و بر آن تاکید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر