۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۰۲۲۹
استاندار اردبیل گفت: واحدهای بزرگی در استان به دلایل مختلفی تعطیل شده که با تغییر کاربری و فعالیت مجدد طرح‌های اشتغال‌زا در آن اجرایی می‌شود.

به گزارش پایداری ملی،اکبر بهنام‌جو در جریان بازدید از کارخانجات و مراکز تولیدی نیمه فعال و راکد اردبیل، حمایت از واحدهای نیمه فعال استان را عامل شتاب در رونق تولید دانست و اظهار کرد: واحدهای بزرگی در استان وجود دارد که به دلایل مختلف تعطیل شده و تلاش می شود با تغییر کاربری این واحدها طرح‌های اشتغال‌زا در محل آن اجرایی شود.

وی افزود: روان‌سازی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سال‌جاری از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت کشور بوده که در راستای رونق تولید انجام می‌شود و در راستای اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در استان اقدامات مختلفی در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و خدمات در استان انجام شده است.

استاندار اردبیل بهره‌برداری از طرح اراضی پایاب خداآفرین را یکی از این نمونه‌ها دانست و گفت: از سال‌جاری بیش از یک میلیون تن به محصولات کشاورزی استان افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: رصد اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و تلاش برای فعال کردن واحدهای راکد و نیمه فعال استان از دیگر برنامه‌ها در راستای رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر