۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۹۸۰۹
استاندار لرستان خبر داد:
استاندار لرستان از بازسازی اساسی شبکه‌های برق پلدختر و معمولان با صرف اعتبار ۲۱ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایداری ملی، سید موسی خادمی پیش از ظهر شنبه در نشست امضای تفاهم نامه بازسازی شبکه‌های برق پلدختر و معمولان با اشاره به اینکه تشکر می کنم از زحمات مجموعه وزارت نیرو در جریان سیل، شرکت برق خیلی خوب و عالی اقدام کرد که جا دارد تشکر کنیم، اظهار داشت: در سیل فهمیدیم که بی برنامگی در پروژه ها و عدم رعایت استانداردهای فنی و بحث های پدافند غیرعامل زیاد است.

وی با بیان اینکه هرچه شبکه داشتیم در کنار جاده و در کنار رودخانه کشکان احداث شده بود، فیبر نوری، آب و برق همه از همانجا عبور می کرد و با طغیان رودخانه همه اینها قطع شدند، تصریح کرد: رودخانه و بارندگی و سیل همچنان هستند و باید فکری کنیم به حال این شبکه ها و روش های ایمن و جایگزین و مطمئن سازی را انجام دهیم.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه همه وزرا بیایند همین کار را مشابه شرکت برق در بازسازی زیرساخت ها انجام دهند، نباید بگذاریم شرایط تخریبی سیل بار دیگر اتفاق بیفتد، افزود: خسارات در بخش زیرساخت های استان ۱۰ هزار میلیارد تومان است. چنین عددی قطعاً تامین نمی شود و خیلی فاصله داریم با کاری که باید بشود. مردم تا جایی که می توانستند کمک کردند و کار پلدختر با دولت و دستگاه های دولتی که انجام نمی شد،

خادمی یادآور شد: همه یک جوری باید پای کار بیایند تا به پیش برویم، از کارهای فوری شرکت توانیر در حادثه و هم این کار بنیادی و دائمی تشکر می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای بازسازی شبکه‌های برق پلدختر و معمولان ۲۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر