۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۴۹۷۸۵
محمدرضایی درکارگروه جهاد کشاورزی پدافند غیر عامل استان بیان کرد:
محمدرضایی، مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط کارگروه جهاد کشاورزی ماهیت اقدامات اساسی سازمان جهاد کشاورزی ورسالت این سازمان در این زمیته را حیاتی دانستند وعنوان نمود این اقدامات در راستای اهداف پدافند غیر عامل می باشد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، محمدرضایی، مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری  ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط کارگروه جهاد کشاورزی ماهیت اقدامات اساسی سازمان جهاد کشاورزی ورسالت این سازمان  در این زمیته را حیاتی دانستند وعنوان نمود این اقدامات در راستای اهداف پدافند غیر عامل می باشد. ایشان با بیان این موضوع که با توجه به شرایط کنونی و رقابت های اقتصادی و تخریبی دشمن، حتی یک ویروس هم می تواند اقدامات تخریبی فروان و آسیب های جبران ناپذیری   به همراه اتلاف هزینه های فراوان ایجاد کند، و همچنین پیچیدگی های فراوان دنیای امروز خواستار آگاهی و پیشگیری هر چه بیشتر به منظور آسیب پذیری کمتر شدند. در بحث خرید گندم با توجه به هشدارهای داده شده نیازمند نظارت جدی توسط واحدهای مربوطه است. با توجه به  قانون بودجه سال 1398 در خصوص میزان هزینه کرد در مواردی که کار ماهیت پدافندی داشته باشد و باعث افزایش امنیت گردد بر اساس نامه استاندار محترم استان آزادی عمل ایجاد شده است.در خصوص آزمایشگاه های همکار پایش بذر و کود نیازمند ارسال نامه سازمان پدافند غیر عامل به سازمان مدیریت برنامه و بودجه می باشد و بحث قرنطینه مرز باشماق از موضوعات مهم و بسیار جدی است که مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

ماهیت اقدامات اساسی سازمان جهاد کشاورزی،درراستای اهداف پدافند غیر عامل است.

در ادامه جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و رئیس کارگروه جهاد کشاورزی پدافند غیرعامل استان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای حاضر در جلسه بر موراد مطرح شده توسط آقای محمدرضایی بر پیگیری و اجرای مصوبات جلسه تاکید نمودند. با عنایت به اهمیت ویژه گندم به عنوان نیاز اولیه غذایی و جایگاه استان کردستان به عنوان دومین تولید کننده این نعمت الهی خواستار مراقبت هرچه بیشتر و پایش دقیق کلیه دست اندرکاران خرید گندم شدند. در خاتمه با اهدای لوح تقدیری از سوی استاندار محترم استان از  زحمات و خدمات جناب آقای جعفری قدردانی گردیدو لوح تقدیری از طرف معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری  نیز به آقای مشیر پناهی دبیر سابق کارگروه ،  به منظور قدردانی از اقدامات ایشان اهدا شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر