۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۹۷۱۹
سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی:
دکتر نماینده مدیر کل فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با آقایی سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان در خصوص زمینه های همکاری طرفین دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، دکتر نماینده مدیر کل فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با آقایی سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان در خصوص زمینه های همکاری طرفین دیدار کردند.

در این دیدار سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استان با اشاره به اینکه موضوع پدافند غیرعامل در کشور نوپا بوده و برای رسیدن به اهداف پدافند غیرعامل یعنی مصون سازی زیرساخت های حائز اهمیت و به حداقل رساندن خسارات و تلفات سرمایه های انسانی و مادی، زمینه های پژوهشی و تحقیقاتی زیادی وجود دارد. از این جهت سیاست کلی پدافند غیرعامل در سطح کشور و بالاخص در استان استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی استان برای رسیدن به این اهداف است.
سیاست کلی پدافند غیرعامل در استان استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی است

آقایی ابزار امیدواری کرد که اداره کل فنی و حرفه ای استان با هدایت طرح های پژوهشی و پایان نامه ها به سمت موضوعات و مسائل پدافند غیرعامل و همچنین در بحث آموزش و تولید محتوا، اداره کل پدافند غیرعامل را یاری کند.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت های بالای آموزشی این اداره کل برای برگزاری دوره های تخصصی پدافند غیرعامل برای پرسنل و کارکنان واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی استان و استفاده از زیرساخت ها و ظرفیت های آموزشی موجود در شهرستان ها برای آموزش های عمومی و تخصصی پدافند غیرعامل در شهرستان ها اعلام آمادگی کرد.

در پایان این دیدار مقرر شد در آینده نزدیک تفاهم نامه علمی و آموزشی مابین اداره کل فنی و حرفه ای و اداره کل پدافند غیرعامل منعقد گردد.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر