۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۹۶۲۷
در نخستین جلسه کارگروه صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان عنوان شد
نخستین جلسه کارگروه تخصصی صنعت، معدن و تجارت شورای پدافند غیرعامل استان در سال 1398 با حضور دکتر نظری رئیس سازمان صمت و سعید فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و دیگر اعضای کارگروه در سازمان صمت برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، نخستین جلسه کارگروه تخصصی صنعت، معدن و تجارت شورای پدافند غیرعامل استان در سال 1398 با حضور دکتر نظری رئیس سازمان صمت و سعید فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و دیگر اعضای کارگروه در سازمان صمت برگزار گردید.

در این جلسه نظری ضمن اشاره به تهدیدات متصوره در این حوزه بر اهمیت شناسایی مراکز حیاتی، حساس و مهم و رعایت الزامات پدافند غیرعامل در کلیه حوزه های کاری تاکید نمود.

در ادامه جلسه فیوضی با اشاره به تهدیدات دشمن در حوزه اقتصادی بر نقش و اهمیت کارگروه صمت در جهت مقابله با مهار بخشی از تهدیدات اقتصادی دشمن تاکید کرد و شناسایی هرچه بهتر مراکز حیاتی، حساس و مهم، ارزیابی دقیق از میزان ذخایر مواد غذایی، ساماندهی و ارتقا توانمندی تیم های عملیاتی مورد نیاز برای تامین به موقع مواد غذایی و نیز نظارت مستقیم و همه جانبه بر توزیع اقلام مورد نیاز مردم را از اولویتهای این اداره کل بر

در این جلسه مقرر گردید در نیمه اول سال جاری همایشی با موضوع تهدیدات اقتصادی استان از سوی سازمان صمت استان با همکاری اداره کل پدافند غیرعامل استانداری در سطح استان برگزار گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر