۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۴۹۶۰۰
فرمانده انتظامی شهرستان فردوس از دستگیری 2 توزیع‌کننده حرفه‌ای مواد مخدر صنعتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایداری ملی، علیرضا فولادی اظهار داشت: با دریافت اطلاعات مردمی مبنی بر انتقال و توزیع مواد مخدر صنعتی در سطح شهرستان فردوس، مراتب در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در تحقیقات گسترده متوجه شدند توزیع‌کنندگان مواد مخدر تحت پوشش خانواده با خودروی شخصی اقدام به انتقال مواد مخدر صنعتی به داخل شهرستان کرده و در فرصت مناسب این مواد را توزیع می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس عنوان داشت: مأموران با شناسایی یک دستگاه خودروی شاسی‌بلند که در حال تردد در سطح شهر بود به راننده خودرو دستور ایست دادند ولی راننده با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد.

فولادی بیان داشت: مأموران به راننده خودرو که با حرکات مخاطره‌آمیز قصد متواری شدن داشت اخطار دادند که خودرو را متوقف کند ولی هنگامی که 2 سرنشین خودرو به دستور مأموران توجهی نکردند؛ لاستیک خودرو با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح مورد هدف گلوله پلیس قرار گرفت و خودرو متوقف شد.

وی تصریح کرد: با توقف خودرو 2 متهم دستگیر شدند و در بازرسی از خودرو و متهمان 221 گرم هروئین و 45 گرم شیشه کشف شد که در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر