۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۴۹۵۲۲
شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه گزارش داد؛
تروریست‌های تکفیری با حمایت کارشناسان بلژیکی، فرانسوی و مغربی برای اجرای حمله شیمیایی در استان‌های ادلب و حماه تدارک می‌بینند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، تروریست‌های تکفیری با حمایت کارشناسان بلژیکی، فرانسوی و مغربی برای اجرای حمله شیمیایی در استان‌های ادلب و حماه تدارک می‌بینند تا ارتش سوریه را متهم کنند و بهانه به دست آمریکا و غرب بدهند تا به سوریه حمله کنند.

تروریست‌ها در این تلاش‌های خود همانند همیشه از تروریست‌های موسوم به کلاه سفید‌ها و سازمان‌های اطلاعاتی شماری از کشور‌های غربی و عربی کمک گرفته اند.

گزارشگر الاخباریه سوریه در گزارشی گفت برخی منابع محلی در سوریه و رسانه‌ای فاش کردند شبکه‌های تروریستی مستقر در شمال استان حماه و استان ادلب با حمایت‌های کارشناسان بلژیکی و فرانسوی و مغربی برای به کارگیری سلاح شیمیایی علیه غیرنظامیان تدارک می‌بینند تا جلوی هرگونه پیشروی ارتش سوریه را بگیرند و شرایط را برای هرگونه حمله آمریکا و غرب به سوریه فراهم سازند، همانند کاری که آوریل سال ۲۰۱۸ میلادی انجام دادند و طی آن آمریکا و انگلیس و فرانسه به سوریه حمله کردند.

منابع محلی در ادلب فاش کردند تروریست‌های جبهه النصره با تروریست‌های موسوم به حزب ترکستانی و ارتش عزت و کلاه سفیدها، چندین نشست برگزار کردند و به فرماندهان این گروه‌های تروریستی دستور داده شده است از گاز کلر در صورت هرگونه پیشروی ارتش سوریه در هر جبهه‌ای در حماه یا لاذقیه یا ادلب استفاده کنند.

این منابع به نقل از یکی از شرکت کنندگان در این نشست اعلام کردند به کارگیری گاز‌های سمی به تروریست‌های دارای تابعیت خارجی بلژیکی و فرانسوی و مغربی واگذار شده است و آن‌ها در سه منطقه در شمال شرق لاذقیه و جنوب ادلب و شمال ادلب مستقر شده اند.

این منابع تصریح کردند دستور العمل‌های روشنی برای استفاده عملی از گاز‌های سمی صادر شده است تا قتل عام شیمیایی واقعی علیه غیرنظامیان به راه بیفتد و این بار در حد نمایش حمله شیمیایی نخواهد بود بلکه یک حمله واقعی خواهد بود و تروریست‌های کلاه سفید‌ها نیز مأمور شده اند از تصویربرداران و خبرنگاران به محض ارتکاب قتل عام شیمیایی استفاده کنند تا مستند سازی و تصویربرداری کنند و سپس تصاویر گرفته شده به نمایش گذاشته و اینگونه وانمود شود که ارتش سوریه علیه غیر نظامیان سلاح شیمیایی استفاده کرده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر