۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۴۹۴۵۸
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه:
جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان آستانه اشرفیه به ریاست فرماندار و با حضور اعضای کمیته های آن در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی؛ مهندس حیدری در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از تلاش و زحمات کلیه اعضای شورای پدافندغیرعامل در زمینه فعالیت های انجام گرفته در حوزه های مختلف پدافندغیرعامل در شهرستان اظهار داشت: پدافند غیرعامل علمی است پویا و ارتباط تنگاتنگی با امنیت ملی کشور دارد.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل فقط منحصر به فضاهای فیزیکی نیست تصریح کرد: هرموضوعی که سبب شود اقدامات دشمن موثرواقع شود ضعف در پدافند غیرعامل و هر عاملی که کمک کنند تا آمادگی در برابر ترفندهای دشمن و حوادث طبیعی بیشتر شود موفقیت پدافند غیر عامل یک جامعه به شمار می آید.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه ادامه داد: تمامی بخش ها و دستگاه ها موظفند فعالانه در زمینه پدافند غیرعامل وارد عمل شوند و حضور بیشتری در این زمینه داشته باشند چرا که پدافند غیرعامل امری ضروری و مهم در ایجاد فضای آرام برای مردم است .

حیدری افزود: در موضوع زیرساخت‌ها به حداقل رساندن خسارت در مواقع بحرانی نگاه مثبتی قلمداد می‌شود، حتی در واحدهای صنعتی نیز این موضوع می‌تواند مورد بررسی قرار گیرد.

رییس شورای پدافند غیرعامل شهرستان در پایان تاکید کرد: هدف از پدافند غیرعامل حفاظت از جان و مال مردم، تاسیسات، زیر ساخت ها، منابع اقتصادی و سرمایه فرهنگی و سیاسی است که منجر به ارتقای پایداری ملی و تسهیل در امر مدیریت بحران در برابر تهدیدات نظامی دشمن می شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر