۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۴۹۴۴۲
جلسه کارگروه کشاورزی پدافند غیرعامل استان سیستان و بلوچستان عنوان شد
سلاجقه مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری سیستان و بلوچستان: در قرارگاه زیستی بحث اصلی رصد، پایش،شناسایی و تشخیص است و اگر تهدیدات در مراحل اولیه شناسایی و با آنان مقابله شود از بروز خیلی از مشکلات جلوگیری می شود.

به گزارش پایداری ملی، سلاجقه مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری در جلسه کارگروه کشاورزی پدافند غیر عامل گفت: در قرارگاه زیستی بحث اصلی رصد، پایش،شناسایی و تشخیص است و اگر تهدیدات در مراحل اولیه شناسایی و با آنان مقابله شود از بروز خیلی از مشکلات جلوگیری می شود.

وی افزود: یکی از اصلی ترین موضوعات در بحث قرارگاه پدافند غیر عامل زیستی، حوزه کشاورزی است و رزمایش های زیستی بایستی با توجه به تهدیدات برنامه ریزی شود .

وی از برنامه های استان کرمان به گسترش فرهنگ پدافند غیر عامل بین کارشناسان،کارکنان و مدیران اجرایی اشاره کرد و افزود: از دیگر برنامه ها می توان از ذخیره سازی کالاهای اساسی استراتژیک گندم ، روغن، کود، نهاده های دامی وتجهیز پست های قرنطینه نباتی و دامی نام برد.

محمد رضا پورخاتون معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه با وجود یک قرنطینه خوب خیلی از مشکلات حل می شود، اظهار داشت: توانمند سازی کارشناسان می تواند اثر مطلوبی داشته باشد و همچنین آموزش بهره برداران نیز بسیار موثر می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کردتمامی فروشگاه ها و مراکز عرضه نهاده های کشاورزی مجهز به کارشناس فنی هستند و برنامه نسخه نویسی از امسال در استان کرمان شروع می شود و این یک اتفاق میمون در کشور است و استان کرمان پایلوت این قضیه است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر