۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۴۹۳۶۵
جانشین فرمانده سپاه خوزستان گفت: بعد از اقدامات دولت در راستای آماده سازی روستاها برای بازسازی، اقدامات گروه‌های جهادی با جدیت بیشتری انجام می‌شود. هرچند الان هم برخی از گروه‌ها در مناطق مختلف در حال انجام اقدامات لازم برای بازسازی هستند.
به گزارش پایداری ملی، سردار محمود معین پور، جانشین فرمانده سپاه خوزستان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکلات سیل هنوز روی دوش مردم است و برخی از روستاها هنوز زیر آب هستند.

وی با بیان اینکه  اگر هم آب در برخی از مناطق فروکش کرده است هنوز خانه‌ها به محلی امن برای زندگی تبدیل نشده‌اند، گفت: برخی از منازل نیاز به تخریب و بازسازی دارند که یکی از نقاط مهم برای بازسازی در شوش و روستای مگرن است که هنوز راه ورودی به آن زیر آب است.

سردار معین پور عنوان کرد: براساس تدابیر انجام شده برای اهالی این روستا کانکس در نظر گرفته شده و سیستم‌های سرمایشی آنها تأمین شده است که اکنون بخشی از مردم در آنجا زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال ارسال کانکس برای سایر ساکنان روستا هستیم، افزود: به دنبال این هستیم که مردم در جایی سکونت داشته باشند که سیستم سرمایشی آن فراهم است و چادرها جمع آوری شوند.

سردار معین پور بیان کرد: بعد از اقدامات دولت در راستای آماده سازی روستاها برای بازسازی، اقدامات گروه‌های جهادی با جدیت بیشتری انجام می‌شود. هرچند الان هم برخی از گروه‌ها در مناطق مختلف در حال انجام اقدامات لازم برای بازسازی هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر