۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۴۹۳۲۲
مدیرکل راهداری استان تهران با بیان اینکه 56 نقطه حادثه‌خیز در استان تهران شناسایی شده است، گفت:با همکاری دستگاه‌های ذیربط به دنبال رفع مشکلات هستیم.
به گزارش پایداری ملی، نخستین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران به ریاست انوشیروان محسنی‌بندپی و با حضور تقی‌زاده معاون عمرانی استاندار، عیسی فرهادی فرماندار تهران برگزار شد.

نوروزی مدیرکل راهداری استان تهران در این جلسه اظهار داشت: در نوروز سال گذشته تصادفات منجر به فوت در استان تهران موجب شد 22 نفر جان خود را از دست بدهند و در نوروز امسال تعداد کشته شده‌ها و تصادفات نوروزی به 19 نفر رسید که نسبت به سال گذشته 14 درصد کاهش داشته‌ایم.

وی بیان داشت: از سال 91 تا سال گذشته آمار کشته شدگان تصادفات جاده‌ای در استان تهران رقم نزولی داشته است.

وی گفت: 50 درصد افرادی که جان خود را در تصادفات در استان تهران از دست دادند راکبین موتورسوار یا عابرین پیاده بودند.

وی بیان داشت:‌56 نقطه حادثه‌خیز در سطح استان تهران شناسایی شده است و با همکاری دستگاه‌های ذیربط به دنبال رفع این نقاط حادثه‌خیز هستیم.

وی درباره پروژه تقاطع غیرهم سطح در مهرآباد- رودهن گفت: در این خصوص 40میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

در ادامه فغانی نماینده معاونت حمل و نقل وترافیک شهر تهران گفت: بر اساس‌ اعلام پزشکی قانونی استان تهران تعداد فوت شدگان در سال‌های 93 تا 97 کاهش داشته ولی از سال 96 تا 97 این آمار افزایش یافته است.

وی افزود: در شهر تهران عمده تصادفات منجر به فوت در خصوص عابرین پیاده و راکبین موتورسوار است و کاهش تصادفات در شهر تهران باید بر اساس زیرساخت‌های موجود محقق شود.

وی گفت:‌بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مناطق 4 و 18 تهران بیشترین آمار تصادفات منجر به فوت را دارد و دو محور کمربندی آزادگان و اتوبان امام علی بیشترین تصادفات را داشته است.

وی گفت: 130 محور حادثه‌خیز در شهر تهران شناسایی شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر