۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۹۳۱۳
سرپرست فرمانداری داورزن گفت: باران شدید و سیل مسیر ارتباطی 2 روستای داورزن که در کنار رودخانه قرار گرفته‌اند را مسدود کرد.
به گزارش پایداری ملی، علیرضا عبدالهی بید با بیان اینکه بارش باران شدید از عصر روز گذشته در این شهرستان آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد، گفت: باران شدید و سیل مسیر ارتباطی 2 روستای داورزن که در کنار رودخانه قرار گرفته‌اند را مسدود کرد.

سرپرست فرمانداری داورزن با بیان اینکه در دو روستای «علی‌آباد» و «نهال‌دان» در این شهرستان به دلیل وقوع سیل حدود 13 منزل تخریب شده و باران شدید به قنات‌ها و باغات این روستاها آسیب وارد کرده است، ادامه داد: هلال احمر 9 بسته غذایی و 68 تخته پتو در اختیار مردم روستای علی‌آباد قرار داده است، همچنین، با توجه به اینکه تعدادی از مدارس و مساجد در منطقه کوهستانی داورزن قرار گرفته و مردم در این مناطق از رودخانه سیلابی فاصله دارند، بنابراین 23 خانوار در مساجد و مدارس مذکور اسکان یافته‌اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر هنوز دستور تخلیه روستاهای سیل‌زده داورزن به ما اعلام نشده، همچنین، با توجه به نبود اداره راهداری در داورزن، از اداره مذکور در سبزوار درخواست ادواتی همچون برای بازگشایی راه‌های این دو روستا داشته‌ایم که با توجه مسیر دور آن و بارش باران شدید اجرای این درخواست زمان‌بر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر