۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۴۹۲۸۰
مدیر بیمارستان ضیایی اردکان با اشاره به رشد جمعیت و نیاز به فضای فیزیکی مناسب برای ارائه خدمات درمانی گفت: با توسعه فضای موجود، بزرگ‌ترین اورژانس شهرستان‌های استان یزد در اردکان ساخته می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، رضا شاکر، با اشاره به آغاز عملیات طرح توسعه اورژانس بیمارستان ضیایی اردکان باهمت خیرین گفت: این طرح توسعه باهدف گسترش اورژانس از ۸۰۰ مترمربع به دو هزار مترمربع از سال گذشته آغازشده است و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اظهار داشت: توسعه و استانداردسازی فضای اورژانس در چهار حوزه مجزا مخصوص بیماران سرپایی، فوریت، تحت نظر و پشتیبانی پیش‌بینی‌شده است و در این زمینه سعی شده است که تمامی استانداردهای روز رعایت شود.

مدیر بیمارستان ضیایی اردکان افزود: در حال حاضر واحدهایی از قبیل داروخانه، آزمایشگاه و فضای انتظار مناسب به دلیل کمبود فضای فیزیکی در اورژانس وجود ندارد که در طرح توسعه اورژانس جدید دیده‌شده است.

وی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات کنونی اورژانس بیمارستان به دلیل ساختار فیزیکی نامناسب آن است که با افزایش ناگهانی جمعیت این مشکلات نیز تشدید شده است.

شاکر گفت: طرح توسعه اورژانس بیمارستان ضیایی اردکان باهمت خیرین محترم شروع‌شده است و برای ادامه و اتمام آن به حمایت‌های دولت و سایر خیرین نیاز دارد.

وی در پایان از همشهریان و مراجعین به بیمارستان خواست تا تکمیل ساخت طرح توسعه اورژانس‌، شرایط کنونی را تحمل نموده و با سعه‌صدر بیمارستان را همراهی نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر