۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۴۹۲۵۰
فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه قاچاق پیکره اقتصاد کشور را تهدید می کند، گفت: مرزبانان برای رونق تولید محصولات ایرانی با هرگونه قاچاق در مرزها و دریاها با جدیت مبارزه می کنند.

به گزارش پایداری ملی، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با حجت الاسلام نوراله کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان ایلام به بیان وضعیت امنیت مرزها و تاثیر روابط دیپلماتیک در امنیت کشور پرداخت و گفت: بین ایران و سایر کشورهای همسایه روابط حسنه مرزی برقرار است و این روابط زمینه ساز امنیت پایدار در مرزهای جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی بر لزوم تقویت بخش بازرگانی در اقتصاد کشور تاکید کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران ظرفیت های فراوانی برای صادرات محصولات ایرانی به کشورهای همسایه دارد که می طلبد مسئولان در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند؛ همچنین در راستای افزایش ظرفیت شغلی برای جوانان لازم است ایران بستر ورود توریسم و گردشگر را فراهم کند تا جوانان این مرز و بوم به اشتغال لازم دسترسی پیدا کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه قاچاق پیکره اقتصاد کشور را تهدید می کند، عنوان کرد: مرزبانان نیز برای رونق تولید محصولات ایرانی با هرگونه قاچاق در مرزها و دریاها با جدیت مبارزه می کنند.

وی ادامه داد: مرزبانان علاوه بر انجام وظایف نظامی، دفاعی، امنیتی و اجتماعی، فرهنگ سازی مبتنی بر احکام و اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده اند تا فرهنگ ناب اسلام محمدی را نیز ترویج دهند.

سردار رضایی تکریم خانواده های مرزبانان را از اولویت های مهم مرزبانی دانست و افزود: بعضی از مقدورات معیشتی باید توسط سایر دستگاه های دولتی برای خانواده مرزبانان فراهم شود تا مشکلات مربوط به معیشت و دستمزد کارکنان برطرف شود.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در بعضی از مباحث مرزی رضایت مرزبانان نادیده گرفته شده بنابراین باید دستگاه های دولتی همکاری لازم با مرزبانی را داشته باشند.

حجت الاسلام نوراله کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار با تاکید بر تقویت ایمان و اراده بندگان خدا گفت: ایمان برای انسان یک ضرورت است چراکه وجود انسان با ایمان، پاک و پاکیزه خواهد شد.

وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد فتنه و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما هدف شوم دشمنان با وجود نیروهای باصلابت خنثی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام عنوان کرد: افزایش اشتغال در مرزها باعث می شود تا جوانان این مرز و بوم با تولید کالای ایرانی، فرصت قاچاق را از قاچاقچیان در کشور بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر