۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۴۹۲۴۶
رسانه‌های صهیونیستی ضمن انتشار خبر خودکشی یک زن عضو ارتش این رژیم گزارش دادند، از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون سه نظامی صهیونیست خودکشی کرده‌اند.

 به گزارش پایداری ملی، از فلسطین اشغالی خبر می‌رسد که یک زن آمریکایی-اسرائیلی ۱۹ ساله عضو ارتش این رژیم که والدین او در خارج از فلسطین اشغالی زندگی می‌کنند، دست به خودکشی زده است.

بنا بر نوشته پایگاه صهیونیستی «عاروتص شوع»، «مایکلا لویت» دختر ۱۹ ساله آمریکایی-اسرائیلی ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت) در پایگاه نظامی محل خدمتش خودکشی کرد. والدین لویت در خارج از فلسطین اشغالی سکونت دارند.

با مرگ این نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، تعداد تلفات نظامیان صهیونیستی که والدین آنها خارج از فلسطین اشغالی سکونت دارند و از ابتدای سال ۲۰۱۹ دست به خودکشی زده‌اند، به سه کشته افزایش یافته است.

پدر و مادر مایکلا لویت، ساکن «میامی» آمریکا هستند و خود او سال ۲۰۱۷ به فلسطین اشغالی آمد و بعد از مدتی، در یک گردان رزمی رژیم صهیونیستی مشغول به خدمت شده بود.

«شلومیت لوی سامیر» یکی از بستگان لویت  در توضیحاتی درباره خودکشی این نظامی آمریکایی-اسرائیلی، از آخرین نامه او قبل از خودکشی خبر داد.

به گفته این ساکن فلسطین اشغالی، او در نامه خود خبر داده بود که با مشکلاتی مواجه بوده اما به اینکه مشکلاتش چه بوده، اشاره‌ای نکرده است.

 مقام‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیرغم خودکشی سه عضو ارتش طی سال جاری میلادی، نگرانی‌ها درباره افزایش تمایل نظامیان این رژیم به خودکشی را رد کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر