۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۹۲۳۴
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه 632 واحد تولیدی این استان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند، گفت: از این تعداد، 122 واحد صنعتی و 510 واحد کشاورزی هستند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط‌عمومی استانداری سمنان، بهروز اسودی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با بیان اینکه 71 درصد از تسهیلات رونق تولید سال گذشته به واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف اختصاص یافته است، بیان کرد: 632 واحد تولیدی استان توانستند تسهیلات رونق تولید دریافت کنند.

وی افزود: سال گذشته، 122 واحد صنعتی و 510 واحد کشاورزی توانستند 784 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت و به توسعه اشتغال‌زایی و تولید استان کمک کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه 234 پرونده تسهیلات واحدهای تولیدی استان برای پرداخت 9 هزار میلیارد ریال وام در بانک‌های عامل استان در حال بررسی است، تأکید کرد: با پایان عملیات عقد قرارداد و تضامین این وام‌ها پرداخت می‌شود.

اسودی بیان کرد: از مجموع یک هزار و 868 واحد متقاضی تسهیلات رونق تولید در سطح استان سمنان پرونده یک هزار و 131 واحد در دو بخش صنعتی و کشاورزی در جلسات کمیته بررسی تسهیلات و تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی استان بررسی و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر