۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۴۹۲۰۱
بخشدار آبدان گفت: مبارزه جدی و فراگیر با آفت ملخ صحرایی و جلوگیری از تبدیل آن به بحران گسترده نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی و سازمان مردم نهاد است.
به گزارش پایداری ملی، ابوالحسن گنخکی در نشست هماهنگی مبارزه با ملخ صحرایی با اشاره به شیوع این آفت بخش آبدان اظهار داشت: باید از همه امکانات و ماشین‌آلات موجود از قبیل تراکتور، وانت، تانکر جهت مبارزه با این آفت استفاده شود.

بخشدار آبدان با تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته برای سم‌پاشی مناطق روستایی و مزارع کشاورزی توسط جهاد کشاورزی، دهیاری‌ها و کشاورزان افزود: حفظ انسجام و همگرایی در این زمینه می‌تواند مبارزه با آفت ملخ صحرایی را سرعت ببخشد و باعث کنترل، مهار و از بین رفتن آن شود.

وی با تاکید بر مشارکت همه اقشار مردم جهت مبارزه با آفت ملخ صحرایی گفت: مشارکت کشاورزان و استفاده از یکصد و پنجاه دستگاه تراکتور فعال در بخش آبدان جهت مبارزه با این آفت باعث می‌شود، در فصل زراعی جدید آسیب کمتری به مزارع گوجه فرنگی وارد شود.

گنخکی با تاکید بر ضرورت فعالیت جدی‌تر شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداری و دهیاری‌ها در این خصوص افزود: مبارزه جدی و فراگیر با آفت ملخ صحرایی و جلوگیری از تبدیل آن به بحران گسترده نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی و سازمان مردم نهاد است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر