۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵
کد خبر: ۴۹۲۰۰
شهردار لنده گفت: پس از چهار سال کانال سیل‌بند شهر لنده لایروبی و قسمت‌هایی که در سال گذشته دچار تخریب شده است مرمت می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، مختار مشهدی‌زاده،  با اشاره به اقدامات شهرداری لنده در طی یکسال گذشته اظهار داشت: در یکسال گذشته تلاش بسیاری برای انجام پروژه‌های عمرانی در سطح شهر شده است.

وی افزود: در حوزه جدول‌گذاری، آسفالت و زیرسازی معابر و خیابان‌ها و... اقدامات خوبی انجام شده ولی هنوز نتوانستیم آنگونه که شایسته مردم شریف شهرستان است اقدام کنیم، اما در حد وسع و بضاعت شهرداری ارائه خدمت کردیم.

شهردار لنده در ادامه با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی و توسعه خدمات شهری تصریح کرد:  در حوزه شهرک‌ها مشکلات جدی در بحث جداول و معابر داریم که امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به برطرف کردن مشکلات اقدام نماییم.

مشهدی‌زاده در ادامه به موضوع گلایه مردم از وضعیت نامناسب کانال سیل‌بند بالادست شهر لنده اشاره و ادامه داد: بیش از چهارسال است که این سیل‌بند لایه‌روبی نشده است.

وی خاطرنشان کرد:  وضعیت بد و بوی متعفن سیل‌بند باعث نارضایتی مردم شده که امروز به همت شورا و شهرداری عملیات لایه‌روبی آن آغاز گردید.

شهردار لنده ادامه داد: قسمتی از این سیل بند نیز طی بارش‌های سال گذشته تخریب شده که پیمانکار آن مشخص و پس از لایه‌روبی بازسازی و تعمیر شروع خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر