۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۴۹۱۷۷
روز گذشته اولین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان اصفهان در سال 98 به ریاست دکتر رضایی استاندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل استان و با حضور اعضاء شورای پدافندغیرعامل و شورای تأمین و مدیران شرکتهای مستقر در منطقه نفتی شمال غرب اصفهان در محل پالایشگاه اصفهان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، روز گذشته اولین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان اصفهان در سال 98 به ریاست دکتر رضایی استاندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل استان و با حضور اعضاء شورای پدافندغیرعامل و شورای تأمین و مدیران شرکتهای مستقر در منطقه نفتی شمال غرب اصفهان در محل شرکت پالایش نفت اصفهان برگزار گردید.

در این جلسه پس از ارائه گزارش اقدامات انجام گرفته در راستای تقویت اصول و ملاحظات پدافندغیرعامل در منطقه نفتی شمال غرب اصفهان راهکارها و پیشنهادات لازم جهت کاهش آسیب پذیری و افزایش بازدارندگی در مقابل تهدیدات طبیعی و یا دشمن پایه عنوان گردید.

اولین جلسه شورای پدافندغیرعامل استان اصفهان در سال 98

استاندار اصفهان در این جلسه با توجه به نقش حیاتی محصولات کلیدی تولید شده در این منطقه در اقتصاد کشور به اهمیت منطقه اشاره و خواستار اهتمام بیشتر شرکتها به رعایت اصول پدافند غیرعامل گردید .

وی در ادامه لازمه تحقق ایجاد یک شیمی پارک در منطقه را موجب همکاری و مساعدت بیشتر شرکتها با یکدیگر دانسته و تشکیل یک شرکت خصوصی سهامی خاص برای وحدت رویه در اقدامات حفاظتی در منطقه را لازم دانست. در ادامه آقای صفری مدیرکل و دبیر شورای پدافند غیرعامل استان گزارشی از اقدامات انجام گرفته در راستای تقویت اصول پدافند غیرعامل ارائه و از شرکت های مستقر در منطقه برای اقدامات انجام داده تقدیر نمود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر