۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۴۹۱۷۳
فرماندار رضوانشهر:
جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان رضوانشهر با حضور امیر محمدپور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان، محمد مهدی مظفری فرماندار شهرستان رودبار معاونین فرمانداری و جمعی از بخشداران، مدیران و روسای ادارات و نهادهای این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رضوانشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان رضوانشهر با حضور امیر محمدپور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان، محمد مهدی مظفری فرماندار شهرستان رودبار معاونین فرمانداری و جمعی از بخشداران، مدیران و روسای ادارات و نهادهای این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رضوانشهر برگزار شد.

فرماندار رضوانشهر در این جلسه، ضمن خیر مقدم به مدیرکل پدافند غیرعامل استان و سایر اعضاء به موضوع پدافند غیر عامل اشاره نمود و گفت: امروز ما در قبال مسئولیتی که از سوی مردم و نظام به دوش ما گذاشته شده است باید مکلف انجام وظایف خودمان باشیم.

محمد مهدی مظفری ضمن بر شمردن موضوعات مختلف در این راستا گفت: مدیران ادارات و نهادها آگاهی کامل از تکالیف حوزه پدافند غیر عامل دارند، ان شاا... با توجه به وظایفی که برایشان در این زمینه مشخص شده است برنامه ریزی دقیق و مناسبی را داشته باشند.

وی بیان کرد: باید به موضوع معیشت مردم نیز در شرایط کنونی توجه ویژه داشته باشیم و آینده روشن را در دل مردم ایجاد نمائیم.

مظفری افزود: با توجه به تهدیدات بسیار زیادی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا کنون داشته و قطعاً این دشمنی ها توسط دشمنان استمرار خواهد داشت، بایستی توجه خاص و ویژه ای در شیوه های تقابل با دشمن در دستور کار خودمان قرار دهیم.

فرماندار رضوانشهر در ادامه خطاب به مدیران این شهرستان متذکر شد: با توجه به اهمیت موضوع و نیاز جدی به حضور همه مدیران در جلسات، باید اهتمام جدی را برای شرکت در آن داشته باشند و هرگونه کوتاهی در این زمینه برای ما قابل پذیرش نیست.

وی تأکید کرد: شناسنامه پدافند غیرعامل در هر اداره، نهاد و سازمان با توجه به ظرفیت و مسائلی که در مقابل آن احتمال وقوع وجود دارد، اقداماتی صورت بگیرد، مشخص و در اختیار این فرمانداری قرار گیرد تا بتوانیم در مواقع بحرانی تصمیم گیری های درستی داشته باشیم.

شایان ذکر است در این جلسه امیر محمد پور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری به سخنرانی پرداخت و روسای ادارات شهرستان نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر