۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۴۹۱۷۰
مدیرعامل پدافند غیرعامل استان تهران با اشاره به ضرورت ارتقا حفاظت زیرساخت‌های شهری و شناسایی نقاط آسیب‌پذیر در شهر تهران گفت: تمامی شهرداری‌های استان تهران به کمیته پدافند غیرعامل تجهیز شدند.
به گزارش  پایداری ملی، علی رضوان در جلسه پدافند غیرعامل که صبح امروز با حضور سردار جلالی مدیرکل پدافند کشور برگزار شد با اشاره به فعالیت پدافند غیرعامل استان تهران اظهار داشت: شورای پدافند استان، شورای پدافند شهرستان‌ها، کمیته پدافند شهرهای استان، کارگروه‌های یازده‌گانه، قرارگاه‌ها و اقدامات مربوط به هفته پدافند غیرعامل از مهم‌ترین اقدامات است.

وی بیان کرد: هماهنگی با وزارت بهداشت برای تجهیز آمبولانس‌ها، ساخت بیمارستان سیار برای مقابله با حوادث و احصا تهدیدات توسط دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها در شورای پدافند استان پیگیری شده است.

مدیرعامل پدافند غیرعامل استان تهران افزود: در حوزه شهرستان‌ها جلسات فصلی به طور منظم برگزار می‌شود که ارتقا حفاظت زیرساخت‌های شهری و شناسایی نقاط آسیب‌پذیر در شهر تهران از اهمّ اقدامات است.

رضوان با اشاره به اقدامات کارگروه‌های یازده‌گانه گفت: کارگروه‌های آب و انرژی، کشاورزی، بهداشت و سلامت و بیولوژیک به طور منظم جلسات خود را برگزار کردند اما کارگروه سازماندهی و مشارکت مردم جلسه‌ای برگزار نشده است.

وی همچنین عنوان کرد: در مورد کمیته پدافند شهرهای استان تا سال گذشته کمیته پدافند شهرداری‌ها در شهرهای بالای 200 هزار نفر تشکیل می‌شد اما به جهت ضرورت از سال گذشته به تمامی شهرهای استان تهران تعمیم داده شد که اسلامشهر، گلستان و شهرقدس در زمینه عملکرد وضعیت خوبی داشتند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری پایش و مقابله با تهدیدات، آموزش و فرهنگ‌سازی و الزامات پدافندی مهم‌ترین اولویت‌هایی است که دنبال می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر