۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۴۹۱۶۷
فرماندار شمیرانات با بیان اینکه سد لتیان ۳۰ درصد آب شرب تهران را تأمین می‌کند گفت: برای جلوگیری از آلودگی آب سد لتیان باید تمهیدات وسیع‌‌تری اندیشیده شود.
به گزارش پایداری ملی، هدایت‌الله جمالی‌پور صبح امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل با اشاره به وجود پالایشگاه نفت تهران در حوزه شهرری اظهار داشت: تمرکز اصلی بر ساماندهی و ارتقا امنیت این پالایشگاه قرار دارد.

وی همچنین بیان کرد: بیشترین دامداری‌ها در شهرری وجود دارد که با توجه به مشکل تب برفکی در میان آن‌ها تلاش شد تا اقدامات مؤثری جهت آموزش و واکسیناسیون این واحدها انجام شود که خوشبختانه کمترین تلفات را در این زمینه شاهد بودیم.

در ادامه مسعود مرسل‌پور فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به اجرای طرح جامع خطرپذیری در اسلامشهر گفت: براساس اقدامات انجام شده شهرستان اسلامشهر در این زمینه حائز رتبه نخست شد.

وی همچنین عنوان کرد: 131 برنامه بدون اعتبار از سوی سازمان پدافند در اسلامشهر اجرا شده است، همچنین 6 هزار و 678 واحد تولیدی متوسط نیز در اسلامشهر وجود دارد که دارای ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری و تحقق شعار سال است.

همچنین سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات نیز تأکید کرد: سد لتیان 30 درصد آب شرب تهران را تأمین می‌کند که برای جلوگیری از آلودگی آن باید تمهیدات وسیع‌‌تری اندیشیده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر