۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۴۹۰۱۰
نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح شهرک پوشاک در صورت اجرا و بهره‌برداری به‌ تنهایی 120 هزار شغل برای مردم استان اصفهان ایجاد خواهد کرد.

به گزارش پایداری ملی، حسینعلی حاجی‌دلیگانی شامگاه جمعه در همایش حماسه‌سازان یادواره شهدای حادثه تروریستی گروهک داعش در مجلس شورای اسلامی در شاهین‌شهر اظهار کرد: رئیس جمهور حسن روحانی در سفر تیر ماه خود به استان اصفهان به 9 پیشنهاد دو شهرستان شاهین‌شهر و میمه و برخوار نیز رسیدگی خواهد کرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه‌ای که به‌ تازگی با حضور استاندار اصفهان و چند تن از معاونان عباس رضایی در استانداری تشکیل شد پیشنهاد گنجاندن شروع برخی از طرح‌ها در سفر تابستانی رئیس‌ جمهور به استان اصفهان مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: این پیشنهاد‌ها در حوزه‌های اقتصادی، تولید، اشتغال و عمرانی است که در صورت تصویب به رونق بیشتر 2 شهرستان منجر خواهد شد.

حاجی‌دلیگانی به برخی از پیگیری‌های مسائل مردم در سطح ملی اشاره کرد که در خصوص موضوع افزایش قیمت‌ کالاهای مورد نیاز مردم 96 مورد، اشتغال 251 مورد، تأمین معیشت هم‌وطنان 386 و رفع موانع تولید 422 مورد پیگیری، تذکر، سؤال و استیضاح از وزیران بوده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ادامه پیگیری طرح‌های عمرانی در 2 شهرستان شاهین‌شهر و میمه و برخوار، احداث تأسیسات فاضلاب و تصفیه‌خانه 13 شهر این 2 شهرستان، احداث بیمارستان برخوار، متروی شاهین‌شهر- اصفهان، بازسازی بیمارستان میمه و آزادراه پیامبر اعظم(ص) از امسال دارای ردیف بودجه سالانه کشوری شدند.

وی در ادامه مطرح کرد: طرح‌های تأسیس شهرک پوشاک و بندر خشک با حضور داوطلبانه جمعی از فعالان اقتصادی تهیه و به معاونان استاندار اصفهان ارائه‌ شده است؛ طرح شهرک پوشاک در صورت اجرا و بهره‌برداری به‌ تنهایی 120 هزار شغل برای مردم استان اصفهان ایجاد خواهد کرد.

در حمله خرداد سال 96 گروهک تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی جمعی از هم‌وطنان از جمله دوجانباز علی جوادزارع و سیدمهدی تقوی، از اعضای دفتر حسینعلی حاجی‌دلیگانی در مجلس به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر