۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۸۹۶۷
نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد انگلیسی‌ها بیش از دیگر مردم جهان الکل مصرف می‌کنند.
به گزارش پایداری ملی، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد انگلیسی‌ها بیش از دیگر مردم جهان الکل مصرف می‌کنند.

براساس آمار به دست آمده از این پژوهش، آمریکا، کانادا، استرالیا، دانمارک، هند، ایرلند، مکزیک، جمهوری چک و فنلاند نیز در رتبه‌های بعد از انگلیس قرار دارند.

این گزارش سالانه که هشتمین سال خود را برای بررسی مصرف الکل در کشورهای جهان پشت سر می‌گذارد، تأکید می‌کند: در حالی‌که مصرف الکل در بعضی از کشورها با کاهش مواجه بوده است، در انگلیس رو به روز بیشتر می‌شود و در حال حاضر انگلیس صدرنشین جهان در مصرف الکل است. 

آدام وینستوک، بنیانگذار  بزرگترین پایگاه نظرسنجی مصرف الکل می‌گوید:‌ بزرگسالان به میزان قابل توجهی الکل مصرف می‌کنند و این درحالیست که آنها به بیماری‌های مختلف نیز مبتلا هستند. 

موسسه سلامت انگلیس  حدود 6 ماه پیش با انتشار آماری اعلام کرد، در سال 2017، بیش از 7 هزار و 697 نفر در این کشور بر اثر مصرف الکل جان باختند که از این تعداد 2 هزار و 564 نفر را زنان شامل می‌شوند.

این مؤسسه حدود یک سال پیش نیز با انتشار گزارشی در مورد عواقب منفی مصرف الکل در انگلیس اعلام کرد که در سال 2012 میلادی حدود یک میلیون و 220 هزار نفر به دلیل بیماری‌های ناشی از مصرف الکل در بیمارستان‌های این کشور بستری شده‌اند. 

در زیر لیست کشورها را به ترتیب میزان مصرف الکل مشاهده می‌کنید:




گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر