۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۴۸۹۵۲
مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه و فرماندار صحنه امروز با حضور جمعی از مسئولان معارفه شدند.
به گزارش پایداری ملی، معاون سیاسی استاندار کرمانشاه در مراسم معارفه مدیرکل پدافند غیرعامل استان با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در شرایط فعلی استان و کشور اظهار داشت: تبدیل پدافند غیرعامل به فرهنگ عمومی جامعه تلاش مثبتی بوده که مجموعه مدیریت استان روی آن تأکید داشته است.

محمد ابراهیم الهی‌تبار با تقدیر از تلاش‌های مجموعه پدافند غیرعامل استان و حضور صاحب نظرانه در جلسات افزود: امیدوارم تعامل مثبتی که مدیریت سابق در 9 ماه گذشته ایجاد کرد در دوره جدید نیز ادامه پیدا کند اگرچه با شناختی که از مدیرکل جدید وجود دارد انتظار برای طی مسیر موثرتر، فعال‌تر و پویاتر بیشتر است.

علیرضا حیدری مدیرکل سابق پدافند غیرعامل استان کرمانشاه با بیان اینکه اقدامات انجام شده در دوره مسئولیتش با همدلی و وحدت همکاران شکل گرفته، تشکیل جلسات شورای پدافند غیرعامل و فعال کردن کمیته‌های دوازده‌گانه و شهرستان‌ها را به عنوان  اقدامات مثبت خود عنوان کرد.

غلامرضا مرتضوی مدیرکل جدید پدافند غیرعامل استان کرمانشاه نیز گفت: در شرایط امروز کشور و تهدیدات کشور می‌طلبد که با تهمیدات و اقداماتی بازدارنده و پیشگیرانه روند موجود پدافند غیرعامل را تقویت کنیم و امیدوارم بتوان در دوره جدید اقدامات مثبت گذشته را ادامه دارد.

همچین امروز در مراسمی علیرضا حیدری برای فرمانداری شهرستان معارفه شد و از زحمات نورالدین فرزادی‌پور که از این مسئولیت برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استعفا داده بود تقدیر شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر