۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۴۸۹۳۴
جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان فهرج با حضور مدیرکل محترم پدافندغیرعامل، فرماندار شهرستان ، معاون سیاسی و اجتماعی و دیگر اعضای شورای پدافند غیرعامل در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی جلسه شورای پدافند  غیرعامل شهرستان فهرج با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل، فرماندار شهرستان ، معاون سیاسی و اجتماعی و دیگر اعضای شورای پدافند غیرعامل در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار فهرج ضمن خیر مقدم به حاضرین، خواستار آمادگی اعضای شورای پدافند غیر عامل جهت مقابله و مواجهه با بروز حوادث احتمالی شد و اینکه حوزه پدافند غیر عامل معطوف به یک حوزه خاص نمی شود بلکه درهمه حوزه های اقتصادی-فرهنگی-بهداشت-محیط زیست-کشاورزی و ... می باشد.

در ادامه سلاجقه مدیرکل محترم پدافندغیرعامل استانداری کرمان مهمترین وظیفه پدافند غیر عامل را درشرایط کنونی مبارزه با تهدیدات جدید عنوان کرد که مهمترین این تهدیدات سایبری و زیستی هستند و در خصوص لزوم حفظ آمادگی و تمهیدات لازم و پشگیرانه در حوزه زیستی و حوادث بیوتروریستی تاکید کرد و اینکه اگر ما در رصد و پایش موفق باشیم کمترین هزینه را خواهیم داشت که این امر با مراقبت و آموزش لازم می تواند محقق گردد.

در پایان ضمن برگزاری دوره آموزشی(درضمینه سایبری) ، ازمراکز حساس از جمله ( مخازن آب شهری و روستایی-تاسیسات گاز-ایستگاه رادیوئی-پست فوق توزیع برق) بازدید به عمل امد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر